Παιδιά δε χρειάζεται να διαφωνήσουμε σε αυτό. Ισχύει αυτό που παραπάνω έγραψα. Όλα αυτά είναι καθαρά θεωρητικά και τα αποτελέσματα το αποδεικνύουν. Δεν υπάρχει, αισθητή τουλάχιστον, διαφορά σε ένα εργοστασιακό τρυπητό ή χαρακτό δίσκο και ένα που έχει τρυπηθεί ή χαρακτεί μετά. Οι άνθρωποι της brembo που λέει ο Γιώργος μπορεί να το λένε αυτό για να τονίσουν τη δική τους δουλειά και να υποβιβάσουν τα υπόλοιπα. Ίσως να υπάρχει διαφορά αλλά απειροελάχιστη και μάλλον όχι στη δύναμη φρεναρίσματος, αλλά στην αντοχή του δίσκου. Βέβαια όλα αυτά ισχύουν με την προυπόθεση πως αν τρυπήσουμε μετά έναν δίσκο δε θα τον κάνουμε σουρωτήρι και αν χαράξουμε όχι πάνω από 12 άντε το πολύ 16 χαρακιές. Τέλος η χάραξη-τρύπημα πάει κάπου στα 60 Ε το ζεύγος (διορθώστε με αν κάνω λάθος, τόσο μου είχαν πει σε μια εταιρεία στην Καλλιθεά) , οπότε αν θελήσει κάποιος να χαράξει 4 δίσκους ίσως να έρχεται κοντά στην τιμή αγοράς τρυπητών από το εργοστάσιο. Εκτός αν υπάρχει η δυνατότητα να τους τρυπήσει μόνος του ή αν τρυπήσει-χαράξει δίσκους που ήδη έχει (οπότε και φεύγει από τη μέση το έξοδο αγοράς δίσκων).
|