Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corolla1975
Γιωργο επειδη εχω μια σχετικη φιλομαθεια αν δεν σε κουραζει γραψε λεπτομερειες για τα υπερ του υδραυλικου συμπλεκτη να μαθαινουμε....
|
Δεν υπαρχει θεμα υπερ ή κατα, απλα οι κινητηρες Κ εφοδιαζονταν με κιβωτιο ταχυτητων με μηχανικο συμπλεκτη (ντιζα) ενώ οι Τ με υδραυλικο συμπλεκτη. Μπορουσα να κανω πατεντα στο διχαλο και να ειναι μηχανικος, αλλα το θελω Τογιοτισιο (ωραια λεξη ε?). Μεχρι και το ποδοστηριο του γκαζιου ηθελα να αλλαξω και να το κανω οπως ειναι κανονικα τα ΤΕ31 αλλα ακουσα πολυ κραξιμο. Παντως πιο ευκολα φτιαχνεις διχαλο και κανεις τον συμπλεκτη μηχανικο, παρα τρυπας μετωπη και το κανεις υδραυλικο.