Θέμα: Νεο Project
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 14-04-07, 15:49
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corolla1975 Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιωργο επειδη εχω μια σχετικη φιλομαθεια αν δεν σε κουραζει γραψε λεπτομερειες για τα υπερ του υδραυλικου συμπλεκτη να μαθαινουμε....
Δεν υπαρχει θεμα υπερ ή κατα, απλα οι κινητηρες Κ εφοδιαζονταν με κιβωτιο ταχυτητων με μηχανικο συμπλεκτη (ντιζα) ενώ οι Τ με υδραυλικο συμπλεκτη. Μπορουσα να κανω πατεντα στο διχαλο και να ειναι μηχανικος, αλλα το θελω Τογιοτισιο (ωραια λεξη ε?). Μεχρι και το ποδοστηριο του γκαζιου ηθελα να αλλαξω και να το κανω οπως ειναι κανονικα τα ΤΕ31 αλλα ακουσα πολυ κραξιμο. Παντως πιο ευκολα φτιαχνεις διχαλο και κανεις τον συμπλεκτη μηχανικο, παρα τρυπας μετωπη και το κανεις υδραυλικο.
Απάντηση με παράθεση