Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 09-04-07, 20:56
kyro Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-07-2004
Μοντέλο: ZZE 111 (G6)
Περιοχή: Γαλάτσι
Ηλικία: 47 female
Μηνύματα: 542
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
kyro είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πιέζοντας το έμβολο μέσα στη δαγκάνα με έναν σφιχτήρα,
ώστε να χωρέσει το παχύτερο νέο τακάκι
προσέχουμε

να μην ξεχειλήσει το δοχείο με τα υγρά φρένων (που βρίσκεται στον χώρο του κινητήρα, πάνω απο την τρόμπα φρένων, απο την μεριά του οδηγού).

Όσο μετακινούμε το έμβολο τόσο υγρό μεταφέρεται προς το δοχείο μέσω των σωληνώσεων .
Αν το δοχείο είναι γεμάτο (ένδειξη max) τότε προφανώς δεν θα μπορέσει να υποδεχτεί το επιπλέον υγρό. Τότε απλά αφαιρούμε λίγο με μια σύριγγα ή λίγο βαμβάκι. (προσοχή να μην έρθει σε επαφή το δέρμα ή το χρώμα. ξεπλένουμε αμέσως με νερό)

Τα μπουλόνια όταν θα τοποθετήσουμε τον τροχό δεν τα σφίγγουμε όπως να'ναι αλλά ανα δυό αντικρυστά για να πατήσει σωστά στην πλύμνη.

Τα τακάκια δεν τα βγάζουμε μόνο για αντικατάσταση αλλά και για έλεγχο ή για καθάρισμα. Άσε που αυτές οι συμβουλές είναι χρήσιμες και για όποιον θέλει να βάψει τις δαγκάνες του.


[Πολύ καλή δουλεια Κώστα, μπράβο.Μακάρι και άλλα μέλη να ανοίξουν και άλλα τέτοια θέματα.]
Απάντηση με παράθεση