Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 05-04-07, 17:00
popol@ros Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 21-10-2005
Μηνύματα: 109
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 251
popol@ros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
δεν εχετε καταλαβει κατι.

η toyota εχει τους κλασικους της ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ / ΠΕΛΑΤΕΣ. χαρακτηριστικοτατο παραδειγμα πανω σε αυτο ειναι η διαφημιση του AURIS οπου λενε με κορολλα μεγαλωσαμε , με κορολλα θα πορευτουμε και στο μελλον. σωστα?? σωστα.
ΑΡΑ, ο κλασικος τογιοταιος θα αγορασει τογιοτα ο κοσμος να χαλασει. αρα η αιτιολογια : επειδη πουλησε ηταν επιτυχημενο μοντελο δεν ειναι αποδεκτη για την περιπτωση της κορολλα. μιλαμε δηλαδη για μια επιτυχια στα ΤΑΜΕΙΑ της εταιρειας και οχι σαν αυτοκινητο.


οσο αναφορα για την Ε111 που λετε οτι δεν δεχτηκε τα καλυτερα σχολια. δεν νομιζω να ειπε κανεις οτι ηταν ενα ασχημο αυτοκινητο απο μηχανολογικης πλευρας. και κινητηρα πολυ καλο ειχε, και πολυ καλη αναρτηση, και πολυ καλη οδικη συμπεριφορα.
αυτο που δεν ειχε , ηταν το καλο tweaking στην αναρτηση, ειχε τα potentials αλλα δεν ηταν καλορυθμισμενη, ή μαλλον θα ελεγα οτι ηταν ρυθμισμενη κυριοτερα προς την ανεση και οχι ως προς το thrill of driving. αντιστοιχο παραδειγμα ηταν το civic VTi, το οποιο το μονο που το ελειπε ηταν μια καλυτερα στημενη αναρτηση...


δεν νομιζω κανεις να ξεχασει τις εκπληκτικες Ε111 g6 (1,600)
Απάντηση με παράθεση