Γιατι πεσατε να φατε τον μικρουλη, που σιγα σιγα μαθαινει ολα τα κολπα.Μπραβο μικρουλη.
Ενας χαλασμενος καταλυτης, σε συνδυασμο με ενα κακοσυντηρημενο μοτερ, που καει αθλια βενζινη, με βρωμικο φιλτρο κ.α ειναι περισσοτερο επιβλαβες απο οτι ενα σωστο μοτερ χωρις καταλυτη .Καποια στιγμη θα το κανω και εγω, γιατι στον fe τον απογειωνει.Καποια στιγμη πρεπει να σταματηση ο στρουθοκαμιλισμος και τα πειρα εναντιων του αυτοκινητου, γιατι ειναι το λιγοτερο που ρυπαινει.Εχετε σκεφτει η οικοδομη που μενετε, με καταναλωση 200λιτρων αθλιου πετρελαιου και του αρυθμιστους κακοσυντηρημενους λεβητες και καυστηρες 30ετιας ποσο ρυπαινει.Τα αθλια φορτηγα-λεωφορεια.Τα εργοστασια.
Οι χλεμπονιαριδες ευρωπαιοι, οι πιο βρωμιαριδες, με τα μεταλλαγμενα και τις διοξινες, που εχουν βρωμηση Δουναβη ,Μεσογειο(ολοι οι βρωμοιταλοι την εκαναν βοθρο)εχουν το θρασος να θεσπιζουν και

5.
Oι βρωμογερμανοι, ενω η BASF(μια απο τις μεγαλυτερες χημικες βιομηχανιες)εχει βρωμιση το συμπαν με τα αποβλητα της, κανουν την πουστια να θεσπιζουν πιο αυστηρες προδιαγραφες ρυπων, γιατι ειναι ανικανοι να φτιαξουν δυνατα ατμοσφαιρικα μοτερ(που δυστυχως βγαζουν ρυπους)με αποτελεσμα να εχει γεμισει turbo αγορα.Με δεδομενο και την απαιχθεια των ιαπωνων στο τurbo κανουν παιχνιδι μονοι τους.Οι ιαπωνες οταν αποφασιζουν να βγαλουν turbo, φτιαχνουν κατι που να γα...αει, και δεν βαζουν την τουρπινα σε ενα χρεπι, σε ενα αυτοκινητο που σερνεται στην ατμοσφαιρικη του μορφη, μπας και παρει τα ποδια του.