Παιδια ο καθενας θελει το αμαξι στα μετρα του....αλλος το θελει φτερο στον ανεμο αλλος καρτ αλλος ανετο κλπ...η χρυση τομη ειναι αυτο που σου δινει ο κατασκευαστης απο εκει κ περα ισως λεω ισως να γινει κατι καλυτερο με ενα πιο σωστο στησιμο του αυτοκινητου ως προς την ευθυγραμμιση τη συγκλιση κλπ κ να αποφευχθουν περιττα ισως εξοδα...Τωρα αν θελουμε να χωνεται κ στις στροφες κ να ειναι "τρενο" και και και και αρχιζουμε κ χωνουμε κ το στηνουμε απο την αρχη...εκει πιστευω μια απευθειας λυση για στησιμο θα ηταν μια tein αναρτηση που οσο ανεβαζεις χλμ σε συνδυασμο με αντιστρεπτικες στο τεζαρει κατω το αμαξι κ κουνιεται οταν θες πραγματικα να κουνηθει...
Η λυση παντως στο αρχικο προβλημα που γιαυτο κ ανοιχτηκε το τοπικ πιστευω οτι βρισκεται στην κρεμαγιερα που ετσι ειναι απο τη μανα της κ δεν αλλαζει κ σε ενα παιχνιδι με την πιεση των ελαστικων....αμα εχει βαλει κανενας καραγκιοζης απο την αντιπροσωπεια 40πιεση το αμαξι λογικο ειναι να εχει μια εντελως αστεια συμπεριφορα....
ΥΓ.1 Roy-D τα λες μια χαρα φιλε στην Ελευθερια
ΥΓ.2 Ελευθερια πριν χαμηλωσεις αν χαμηλωσεις σκεψου εκτος απτο γκαραζ κ το ποσο προσεκτικη κ κακη σχεση θα εχεις με τις λακκουβες....παιζει σημαντικο ρολο το θεμα λακκουβα στο χαμηλωμα κ ειδικα με μαμα αμορτισερ
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|