Εκεινο που πιστευω ειναι πως το αυτοκινητο αυτο σχεδιαστηκε και κατασκευαστηκε πριν 30 χρονια για συγκεκριμενο σκοπο και δυνατοτητες.
Ειναι ενα οικογενειακο αμαξι με τεχνολογια πριν 30 χρονια. Οποτε τα 140 τα βρισκω υπερβολικα. Δεν λεω τα ΚΕ30 εχουν αντοχες αλλα αν συνεχισουμε να ζηταμε παραπανω απο αυτα που μπορει να δωσει θα μας μεινει στα χερια. Ενω υπαρχουν ζητηματα ασφαλειας και ελεγχου του αυτοκινητου με αυτη την ταχυτητα. Ενας πλευρικος ανεμος στην Εθνικη οδο με αυτη την ταχυτητα ειναι αρκετος να επιρεασει την συμπεριφορα του αυτοκιντου. Ισως ακουγομαι σαν παππους, αλλα πως να το κανουμε ενα ΚΕ30 μαμα δεν εχει στα 140 οταν τα πιασει την ιδια συμπεριφορα με ενα συγχρονο αμαξι.
Προσωπικα ενα ΚΕ30 για βολτα στη πολη ειναι οκ, ισωε και για μια κοντινη βολτα στα περιξ της Αττικης. Ομως αν θελουμε κατι παραπανω οι βελτιωσεις και μετατροπες που κανουν πολλα παιδια ειναι ενδεδειγμενη λυση.
__________________
ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ: ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ!!
Η ΖΩΗ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΦΑΣΕΙΣ: ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ,
ΠΕΡΙΣΥΛΛΟΓΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
KE-30 Classic
|