Θέμα: 2TG engines
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 21-03-07, 21:47
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Να και ενας 88220, ή αλλιως ο πρωτος 2tg που βγηκε, το πρωτο καπακι δλδ με τις μικρες (σε διασταση βαλβιδες) Το καλυμμα απο πανω δεν ειναι απο το 88220 αλλα απο το επομενο το 88222, εξου και η βαλβιδα EGR πανω. Αν ηταν το καλυμμα το μαμα θα εγραφε ΤΟΥΟΤΑ 1600.
Σασμαν 5αρι απο τα πρωτα που βγηκαν με τον λεβιε που βγαινει πιο μπροστα. Οτι πρεπει για ΚΕ30 που δεν θελουν να κοψουν το τουνελ τους, για να βγαινει ο λεβεις ακριβως στην μαμα θεση. Το διχαλο του ειναι μετατροπη για ντιζα οποτε δεν χρειαζεται να κανει καποιος υδραυλικη εγκατασταση!

Εκκεντροφορος:
248 degrees duration, 9.82mm lift

Βαλβιδες:
43mm intake, 37mm exhaust



Δωρο τα καθισματα RECARO , Μπαινουν σε ΚΕ30- 35 απλα θελουν νεο υφασμα!!
Συνημένες Εικόνες
Τύπος Αρχείου: jpg DSC01584.JPG (150,2 KB, 85 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg DSC01587.JPG (153,4 KB, 100 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg DSC01586.JPG (142,0 KB, 86 εμφανίσεις)
Τύπος Αρχείου: jpg DSC01585.JPG (142,9 KB, 78 εμφανίσεις)
Απάντηση με παράθεση