Θέμα: 6αρι σε Ε12
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 18-03-07, 23:45
Hlektrologos Offline:
 
Εγγραφή: 26-07-2005
Μοντέλο: ZZΕ111
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 679
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
Hlektrologos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
...κατι ψιλοενοχλητικο ειναι οτι επειδη τα γραναζια της πρωτης με την οπισθεν ειναι διπλα διπλα πολυ κοντα,οτανν επιταχυνεις με πρωτη ακους θορυβο απο το σαζμαν οπως κανει οταν επιταχυνεις με οπισθεν(σε αρκετα χαμηλοτερο επιπεδο βεβαια)αφου οταν το χα πρωτοπαρει νομιζα οτι εχει προβλημα,αλλα μου παν απο την toyota οτι ολα τα g6 ετσι κανουν...ειναι απο το εργοστασιο ετσι...

Φιλε Γιωργο συμφωνω με αυτα που λες αλλα δεν συμφωνω με το πιο πανω κομματι.Επειδη εχω G6 δεν εχω ακουσει ποτε τετοιο θορυβο.Και εξαλλου ο θορυβος της οπισθεν οφειλεται στο οτι σε ολα τα αυτοκινητα το γραναζι της οπισθεν εχει οριζοντια αυλακωση.Δεν παιζει ρολο οτι το γραναζι της πρωτης ειναι διπλα απο αυτο της οπισθεν.
Οσο για την αλλαγη απο δευτερα σε τριτη οντως υπαρχει ενα κολλημα αλλα μολις οδηγησεις λιγο με αυτο το σαζμαν θα το συνηθησεις και ''θα βρεις τον τροπο του.''
Απάντηση με παράθεση