Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #119  
Παλιά 18-03-07, 21:17
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 415
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Σε κράτημα θα έχουν διαφορά λόγω στησίματος αυτοκινήτου. Στο ζέσταμα όμως όχι. Μιλάμε πάντα για τις ίδιες συνθήκες και το ίδιο στυλ οδήγησης. Για να ξεφύγω από την απόλυτη θέση μου, θα έχουν πολύ μικρές διαφορές. Όχι όμως πως σε συνθήκες πόλης το λάστιχο με το μικρότερο δείκτη θα κρατάει και το άλλο με το μεγαλύτρο δείκτη καθόλου. Το parada που ανέφερες φυσικά δεν είναι το ίδιο σε εμάς και σε ένα πιο δυνατό. Αυτό όμως συμβαίνει μόνο προς τα κάτω...Δηλαδή ένα μέτριο λάστιχο θα είναι ok σε ένα αυτοκίνητο των 100 ίππων όμως θα υστερεί σε ένα των 200. Αντίθετα, ένα καλό λάστιχο θα είναι παντού καλό. Βέβαια έχουμε μπερδέψει την έννοια κράτημα και ζέσταμα. Θέμα προτιμήσεων είναι αυτά. Εγώ προτιμώ ένα λάστιχο που ίσως ζεσταθεί λίγο πιο δύσκολα αλλά μετά θα κρατάει, παρά ένα που θα ζεσταθεί αμέσως και θα ξεκολλάει με πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. ¶υτό είναι όλο. Και η αφορμή για όλα αυτά που λέω ήταν αυτό που διάβασα πως το exalto 2 θέλει ιδιαίτερη πίεση για να δουλέψει σωστά, πράγμα που βρίσκω εντελώς αναληθές και υποκειμενικό.
Και εννοείται πάντα φιλικά...
Απάντηση με παράθεση