Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #27  
Παλιά 14-03-07, 00:28
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
επειδη ειπωθηκε οτι το g6 χανει στις πεμπτες απο ενα κορολλα με 5αρι...ρε παιδια αν κανετε κοντρες πχ εθνικη,το g6 τελικιαζει με 5η 190+ και 6500σαλ σκασμενο στον κοφτη...και φυσικα εχει φορτωσει αρκετα πιο γρηγορα μιας και η 5η ειναι πολυ κοντη και μετα αλλαζεις σε 6η και σου ριχνει τις στροφες στις 5200 περιπου για σχετικα λιγοτερη καταπονηση...την ιδια ωρα το 5αρι θα φτασει στα ιδια χλμ(190) ελαφρα πιο αργα λογω μακρυτερης 5ης και θα τελικιασει εκει με 6000-6200σαλ,(δεν θα φτασει κοφτη η 5η) το πολυ,μην πω και σε λιγοτερες στροφες.....αρα στις μεγαλες ταχυτητες δεν θα χασει...ισως να χανε αν το αμαξι δεν τελικιαζε με 5η και ηθελε και 6η για να τελικιασει,το μονο μειωνεκτημα σε σχεση με το 5αρι ειναι οτι το αμαξι ειναι νευρικο και σε κανει να το κυνηγας...αρα εχεισ και καταναλωση αυξημενη...κατα τα αλλα απο 3η και πανω το 6αρι νικαει κατα κρατος,μονο πρωτες δευτερες επειδη απλωνει λιγοτερο,ισως εχει μειωνεκτημα
Απάντηση με παράθεση