γνωμη μου παντα....ο κατασκευαστης σε καθε αμαξι κατι ξερει κ επιλεγει 5αρι η 6αρι κοντο η μακρυ....απο κει κ περα η πιο σωστη λυση επομενως ειναι μαζι με το μοτερ κ το σασμαν το αντιστοιχο...εγω συμφωνω με ολα αυτα που λετε κ ειπα αυτο που ειπα για καποιους που πιστευουν οτι στο ιδιο μοτερ στο ιδιο αμαξι καποιος με 5αρι ειναι πιο δυνατος απο αυτον με το 6αρι γιατι κατι τετοιο δεν ισχυει.....ξαναλεω αν ηταν ετσι τοτε η g6 ηταν μουφα κ την πατησαν οσοι την πηραν να πανε να βαλουν 5αρι...οσων αφορα αυτο με τις αλλαγες εχετε δικιο καθυστερεις κ χανεις στις πολλες αλλαγες....δε χανεις ομως π.χ. οταν εισαι με μια 3η στα 100χλμ κ εχεις π.χ 5000στροφες ενω ο αλλος π.χ. 3500 κ αρχισουν να φορτωνουν κ οι δυο.....στο κυνηγυτο παντα το 6αρι σε ξελασπωνει....τωρα για το 20v που λετε σιγουρα το αμαξι θελει να απλωσει χλμ κ ισως το 6αρι δεν το αφηνει....κ παλι ομως καλυτερη δεν ειναι η λυση 6αρι levin???Πανο δεν ειναι αυτονοητο ρε φιλε το γεγονος οτι δε σου αφηνει τις στροφες να πεσουν χαμηλα κ το 20v εχει ροπες ψηλα επομενως να ειναι πιο νευρικο το μοτερακι στη συμπεριφορα του???
__________________
ΟΤΑΝ ΒΑΡΕΘΕΙΣ ΤΟ ΓΚΑΖΙ , ΜΑΘΕ ΝΑ ΣΤΡΙΒΕΙΣ!!!
|