Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 04-03-07, 17:17
DimitrisTS Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Aθήνα
Μηνύματα: 29
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
DimitrisTS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από mechanicaf Εμφάνιση μηνυμάτων
Για καθηστε.1)το auris ειναι κακασχημο και οχι απλως ασχημο και 2)ποσα TS εχουν σπασει γιατι πρωτη φορα το ακουω.Και οσον αφορα αν εχουν λαδια ευχαριστω πολυ,οτιδηποτε σπαει αν δεν εχει λαδια.Το θεμα ειναι γιατι να μην εχει λαδια;;;Που πηγαν τα λαδια του;;
Γειά χαρά.
2) Τα TS σπάνε είναι η αλήθεια με την παραπάνω προαναφερθείσα κακομεταχείριση και δέν φταίει η έλλειψη λαδιού (μόνο). Αλλά .... προς θεού όχι όλα, απλά τα αρκούντως κακομεταχειρισμένα. Απόδειξη τα μοτέρ στο Ι.Ε.Κ Δέλτα που τα περισσότερα ήταν πάλι καλά στην εγγύηση. Ο βασικότερος λόγος είναι ο υπερενθουσιασμός (φταίει λίγο κι ο ήχος), κάποιων ιδιοκτητών για περισσότερο .... στροφάρισμα, αλλά πού ? νομίζουμε καμιά φορά ότι είμαστε και σε περιβάλλον πίστας και αρχίζουμε ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων σε ..... ήπιους ρυθμούς, λές και οδηγάμε μηχανή ......... κι έτσι μπαίνει στην εγγύηση (και καλά να την προλάβουμε). Τα λάδια πρέπει να τα κοιτάμε και να μήν είναι, για το καλό του κινητήρα, αρκετά κάτω απο το μισό. Στο μισό, μεταξύ low και full, είναι το ιδανικό. Ένα καλό παράλληλα φίλτρο λαδιού της TRD π.χ., θα βοηθούσε, σάν πιό ελεύθερο. Τα λάδια καταναλώνονται πάντως απο όλα τα μοτέρ, απλά τα Toyota τσιμπάνε λίγο παραπάνω απο το κανονικό ώς γνωστό για το λόγο (σε συντομία), ότι, η Toyota κάνοντας ένα μοτέρ της πιό αξιόπιστο στον χρόνο, ο λόγος είναι βασικά ότι αυξάνει τα διάκενα μεταξύ των κινούμενων μηχανικών μερών του κάθε της μοτέρ (ανάλογα και τη χρήση που το θέλει), για να αντέξουν περισσότερο στον χρόνο. Μέσα στα διάκενα αυτά δημιουργείται το φίλμ λαδιού που τα προστατεύει απο το να ακουμπήσουν μεταξύ τους (απλά). Όσο περισσότερο λάδι στα διάκενα τόσο περισσότερο θα καίγεται και όσο πιό λεπτό ένα λάδι, όπου δημιουργεί και ταχύτερα απο ένα άλλο παχύτερο λάδι, το φίλμ μεταξύ των μερών, ακόμα πιό γρήγορα θα καίγεται και σιγά σιγά πέφτει έτσι η στάθμη των λαδιών του μοτέρ και θέλει το συμπλήρωμα, κάποια στιγμή.
__________________
Celica T-Sport (clubcelica)
Corolla XLI

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DimitrisTS : 04-03-07 στις 17:48.
Απάντηση με παράθεση