Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από 2579
φιλτρο μπουζοκαλωδια εξατμηση εχει καμια 155 αλογα στον στροφαλο αντε βια 160 στον τροχο δεν ξερω ποσο να εκτημησω -15-20 αλογα ολα ρευστα δεν το εχω δυναμομετριση.
λογικα με τα αυτ/τα που περιγραφης οτι περνας πισω σου θα ειμαι 1-2 κατοτσες αλλα δεν με χαλαει.
οποτε μπορεις μου γραφεις με p.m.
|
Ο τροχός έχει λιγότερα απο τον στρόφαλο. Και τα αυτοκίνητα που λέω (Cosmo και GTI) τα παίρνει υπο προυποθέσεις και όχι πάντα (για εργοστασιακά μιλάμε πάντα και υπάρχουν και καλύτεροι οδηγοί), εκτός απο το Challenge όπου το παίρνει η Celica στις στροφές και ιδιαίτερα στις ευθείες και πολύ δύσκολα να χάσει απο κάποιο (πάντα στις στροφές). Το Cosmo και το GTI λόγω χαμηλότερου βάρους της Celica, απο σταματημένοι πρέπει. Αλλά και απο ρολλαριστή πρώτη (ή και δευτέρα κατα περίπτωση), το GTI μόνο όμως.
Όσο για τις καρότσες που λές φίλε 2579

δέν μας πειράζει. Κι εγώ όταν χάνω απο άλλα αμάξια (δέν είμαι και <<κοντράκιας>>, άν έχει περάσει αυτό) το κάνω πιό πολύ για να δώ τις δυνατότητες του αμαξιού και λόγω χαμηλού βάρους και έλλειψης ηλεκτρονικών, το αμάξι στις ευθείες πάει πολύ καλά και στις στροφές κάνει σχεδόν τα πάντα. Καλά και φρέσκα λάστιχα να υπάρχουν πάντα και οι αναρτήσεις σε καλή κατάσταση. Άν έχεις Carina πάντως 2579 (και δέν έχεις πειράξει και σύστημα διεύθυνσης, ανάρτησης κ.τ.λ), η διαφορά προβλέπεται λίγο μεγαλύτερη, πιστεύω.
Όλα αυτά που γράφω τα γράφω πιό πολύ για να δούμε έτσι γενικά τί μπορεί να κάνει και η Celica TS (ο μεγάλος αδερφός), μέσα σε μιά <<οικογένεια>> με Toyota.

Ευπρόσδεκτη πάντως κάποια στιγμή και μιά Corolla TS για να βγούν κάποια συμπεράσματα (άς μείνουν και κρυφά).
