Οπως και να έχει βρε παιδιά, το θέμα είναι ότι η ΕΕ θέλει να προωθεί τις "δικές" τις αυτοκινητοβιομηχανίες (και είναι και λογικό μου φαίνεται!!!). Ισως να υπάρξει καμιά αλλαγή με τα Εργοστάσια που ανοίγει η ΤΟΥΟΤΑ το ένα μετά το άλλο στην Ευρώπη.
Πάντως και η φορολογία είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα. Πόσοι μπορούνε στην Ελλάδα να συντηρήσουνε αυτοκίνητα άνω των 2000cc??? (Πραγματικά εννοώ, και όχι το πήρα και μετά δεν έχω να φάω για να το οδηγώ!!!!). Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Οπότε δεν υπάρχει πραγματικό λόγος να έρθουνε τα διαμάντια εδώ.
Πάραυτα εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ενώ οι Ευρωπαίοι δείχνουνε -προκειμένου να έχουνε επιδόσεις σε πιο οικονομικά τουτού, άσχετα απο την αξιοπιστία- να βγάζουνε μοτόρια σε χαμηλά κυβικά, τουρμπάτα πλέον, οι Ιάπωνες εξακολουθούνε να παραμένουνε μακριά! Αυτό ίσως να ήτανε μια καλή προοπτική για να δούμε Jap Cars επιδόσεων στην ΕΕ.
Υ.Γ. Δεν ξέρω μήπως να ανοίγαμε κανένα "Φιλοσοφικό" Τόπικ, πέρι σκέψεων και απόψεων για την ανάπτυξη τις αυτοκινητοβιομηχανίας στην ΕΕ!!! Τι λέτε??
__________________
"Racing is in my Blood......
............... its my LIFE"
Corolla Club
Administration Group
Διοικητικό Μέλος
|