Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από NyO
Εννοειται πως οι Ιαπωνικες εταιριες βγαζουν γρηγορους κινητηρες!!! Μονο ποθυ αυτα συνηθως μενουν στην ασιατικη αγορα αντε να πανε και μεχρι Αμερικη! Η Ευρωπη έχει πολυ αυστηρη νομοθεσια οσον αφορα ρους ρυπους, ετσι τα περισσοτερα απλα δεν πληρουν τις προυποθεσεις ωστε να εξαχθουν σε εμας!
Οποτε δεν φταιει τοσο η εταιρια, αλλα η νομοθεσια και το οτι βεβαια η ΕΕ εχει κερδος απο την προώθηση των προιοντων της στις χωρες μελη και μη, ωστε να τρωνε μεγαλυτερο μερος απο την πιτα!
Οσον αφορα το Yaris αναφερθηκε πιο πανω, εχει και sedan εκδοση στην Αμερικη και Ιαπωνια με στανταρ τον κινητηρα του προηγουμενου TS. Γιατι δεν το βλεπουμε εμεις δεν ειναι θεμα ΤΟΥΟΤΑ αλλα ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ!
|
Φίλε NyO νομίζω ότι κάνεις λάθος σε ότι αφορά το θέμα ρύπων.....Η Αμερική έχει παγκοσμίως νομίζω τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων.Οι προδιαγραφές που ισχύουν εδώ στις Η.Π.Α. έχουν ισχύσει πριν 2-3 χρόνια. Τώρα όσο αφορά το θέμα γιατί δεν έρχονται εδώ οι κινητήρες "διαμάντια" της ΤΟΥΟΤΑ έχει να κάνει με την ζήτηση και με τις φορολογίες.Εδώ στην Ευρώπη κάθε κράτος έχει τον δικό του τρόπο για το πως θα φορολογήσει το αυτοκίνητο ενώ εκεί είναι μια φορολογία.....Εκεί οι Ιάπωνες δεν έχουν το "χαράτσι" στις εισαγωγές όπως εδώ στην Ευρώπη.Εχουν κάνει πολύ καλύτερη οικονομική συμφωνία με τις Η.Π.Α. παρά με την Ε.Ε. η οποία προσπαθεί να διαφυλάξει τις Ευρωπαϊκές βιομηχανίες.Και το τελευταίο εκεί μιλάμε για μια αγορά κατά πολύ μεγαλύτερη από της Ευρώπης και στο οτι η ΤΟΥΟΤΑ έχει πολλαπλάσια μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων εχεί παρά στην Ευρώπη.