Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 26-02-07, 15:42
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Gorillas Εμφάνιση μηνυμάτων
Bέβαι υπηρχαν και φήμες για κουρεμένα διαφορικά, αλλά αυτό είναι κυρίως και θέμα κακομεταχείρησης.
Ρε παιδιά αυτό με τα κουρεμένα διαφορικά πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή. Που το ακούσατε αυτο? Ας μας πουν όσοι έχουν 17αρια είτε σε Ε12 είτε σε προηγούμενες γενιές αν έχει κάποιος πρόβλημα στο διαφορικό και αν αυτό προέρχεται ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΑ από τις μεγάλες ζάντες. Για παράδειγμα, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα εδώ και 2 χρόνια με 17'' και σκληρή ανάρτηση όπου οι καταπονήσεις είναι μεγαλύτερες!! Αν ήταν έτσι τα μισά αυτοκίνητα της Ελλάδας θα ήταν με κουρεμένα διαφορικά. Πόσο μπορεί να επηρεάσει ένα νούμερο παραπάνω στο πέλμα και 2 στη ζάντα?Όλοι ανεβαίνουν 2 ή 3 νούμερα στα ζαντολάστιχα από τα μαμά. Και μην κοιτάτε μόνο τις corolles. Δείτε και τις άλλες εταιρείες. Γερμανικά μπορεί να φτάσουν από 15αρες σε 19αρες άνετα. Αλλά ακόμα και μικρότερες κατηγορίες (yaris, fiesta, ibiza, colt και άλλα) που βάζουν 16 και 17 !! Τι γίνεται δηλαδή? Τόσο άχρηστα είναι τα αμάξια μας? Ούτε 17αρες δε μπορούν να σηκώσουν? Φίλε Gorilla δε μιλάω προσωπικά για το δικό σου ποστ, έτσι? Μην παρεξηγηθώ. Μιλάω γενικά για αυτή τη φήμη και απλά βρίσκω αφορμή από αυτό που έγραψες!
Απάντηση με παράθεση