Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #154  
Παλιά 22-02-07, 14:42
Το avatar του χρήστη corollapatra
corollapatra Offline:
Administrator
 
Εγγραφή: 28-02-2005
Μοντέλο: T Sport 5d facelift
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 49 male
Μηνύματα: 6.116
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 890
corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα corollapatra έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45 Εμφάνιση μηνυμάτων
[...] Όσον αφορά την Corolla με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι το σασμάν, παρ όλο που είναι πεντάρι κλασσικό είναι πολύ κοντό για τα δεδομένα της Toyota σε αυτήν την κατηγορία. Ενδεικτικά αναφέρει 1η ταχύτητα με κόφτη στις 6700--47 χλμ/ώρα, 2η ταχύτητα ΄στις 6700--87χλμ/ώρα και 3η ταχύτητα στις 6700---125χλμ/ώρα. Να λοιπόν ένας ΄λόγος βασικός που παρότι το αυτοκίνητο έχει μέγιστη ροπή στις 5200 στροφές καταφέρνει να δείχνει ιδιαίτερα ελαστικό απο πολυ χαμηλά. Έχει αλλάξει εντελώς η φιλοσοφία και εμένα αυτό μου αρέσει πολύ [...]
Καλά όλα αυτά, αλλά προκαλούν ένα πολύ σημαντικό μειονέκτημα: Αναγκάζεται ο κινητήρας να δουλεύει με περισσότερες στροφές/λεπτό, πράγμα που σημαίνει αυξημένος θόρυβος από τον χώρο του κινητήρα που περνά και στην καμπίνα των επιβατών, κάνοντας το ταξίδι τους περισσότερο κουραστικό (θεωρητικά μιλώντας και με βάση την εμπειρία μου από το δικό μου corollaki), την στιγμή που τα επίπεδα θορύβου στα ανταγωνιστικά αυτοκίνητα είναι σημαντικά χαμηλότερα...
__________________
Lift, lift, lift...
Απάντηση με παράθεση