Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #153  
Παλιά 22-02-07, 14:25
Το avatar του χρήστη dRiveR7
dRiveR7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 01-01-2007
Μοντέλο: 207 RC
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.862
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 416
dRiveR7 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από spyros_45 Εμφάνιση μηνυμάτων
Λές ρε φίλε να ξέχασαν να βγάζουν μοτέρ που δίνουν τελική? Να θυμηθούμε τα Carina E και crorolla E101 που κατέβαζαν 220 στο κοντέρ? Έ όχι βέβαια. άλλοι είναι οι λόγοι...
Απο τεχνικής σκοπιάς ένας λόγος είναι η προσπάθεια μέσω της διάταξης των σχέσεων, να ξεφύγουν απο εκείνη την χαρακτηρηστική αδυναμία των κινητήρων στις χαμηλές στροφές. Στο top gear Φεβρουαρίου (αξίζει να το αγοράσετε ) έχει αφιέρωμα στα Corolla και Auris. Όσον αφορά την Corolla με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα οτι το σασμάν, παρ όλο που είναι πεντάρι κλασσικό είναι πολύ κοντό για τα δεδομένα της Toyota σε αυτήν την κατηγορία. Ενδεικτικά αναφέρει 1η ταχύτητα με κόφτη στις 6700--47 χλμ/ώρα, 2η ταχύτητα ΄στις 6700--87χλμ/ώρα και 3η ταχύτητα στις 6700---125χλμ/ώρα. Να λοιπόν ένας ΄λόγος βασικός που παρότι το αυτοκίνητο έχει μέγιστη ροπή στις 5200 στροφές καταφέρνει να δείχνει ιδιαίτερα ελαστικό απο πολυ χαμηλά. Έχει αλλάξει εντελώς η φιλοσοφία και εμένα αυτό μου αρέσει πολύ. Ταυτόχρονα βέβαια έχει διατηρηθεί η παροιμειώδης αξιοπιστία...
Πολύ σωστός! Καμία σχέση η ελαστικότητα από χαμηλά των νεότερων αυτοκινήτων με παλαιότερα και αυτό είναι φυσικό να γίνεται εις βάρος της τελικής, λόγω πολύ κοντύτερων κιβωτίων.
Απάντηση με παράθεση