μερικα πραγματα για το auris 1.600 εκδοση prenium
1) εκπληκτικος επιλογεας ταχυτητων. σε συνδιασμο με την θεση που βρισκεται (διπλα στο τιμονι) ψαχνεις αφορμη να κατεβασεις....
2) τιμονι : τα κλασικα , ελαφραινει στα χαμηλα και βαραινει οσο ανεβαινουν οι ρυθμοι με την μονη διαφορα οτι ακόμη και στα χαμηλα το βάρος είναι αυτο που πρέπει να είναι και οχι σαν τους αλλους ανταγωνιστες που τα κανουν πουπουλακια. καλη σαφηνεια, καθολου αισθηση.
3) θεση οδηγησης : σε γενικες γραμμες σωστη με την μονη διαφορα οτι ειναι ψηλη, αρκετα ψηλη και τα ποδια σου ειναι κοντα στο τιμονι. δεν μπορω να καταλαβω την καινουργια αυτη μοδα με τα καθισματα..... ειναι τοσο δυσκολο για τους κατασκευαστες να αυξησουν το ευρος της ρυθμισης;;;
επιπλεον σκαλωτη ρυθμιση εν ετη 2007 και σε τουοτα??
4) φρενα : το ουσιαστικοτερο μειον του αυτοκινητου. μέτρια αισθηση, οχι τοσο γραμμικη αποδοση , ελαφρυ bite, μετρια ισχυς... γιατι??
5) κινητηρας : excellent.
6) εσωτερικο : ενα μεγαλο yaris και οχι ενα μικρο avensis. οποιος καταλαβε , καταλαβε.
7) εργονομια : καπου τα μπερδεψανε. δεν ειναι αυτο που λεμε : κλεινω τα ματια και παταω τα κουμπια.
8) δρομος : πρωτογνωρη για τα δεδομενα της μικρομεσαιας κατηγοριας ποιοτητα κυλισης. να τολμησω να πω καλυτερη απο το avensis? βασικα δεν νιωθεις οτι πισω υπαρχει ημιακαμπτος. απο εκει και μετα, καλο πλαισιο, συμμετοχικο στην διαρκεια του στριψιματος. ο πισω αξονας βρισκεται εκει και σου φωναζει οτι θελει να παιξει , ο ελενχος αναμενομενος ευκολος και συναμα γιατι οχι διασκεδαστικος. μπορει ανετα να οδηγηθει με γραμμες και να περασεις γρηγορα μια διαδρομη. το μπροστινο συστημα δεν ειναι νωχελικο και το body roll σχετικα μικρο.
ταξιδευει ανετα στον αυτοκινητοδρομο αν και καπου εκει στα 140 ξεκιναει θορυβος κυριως απο τον κινητηρα. πολυ καλη περιφερειακη ορατοτητα προς ολες τις κατευθυνσεις.
σε ρυθμους GTi θα ελεγα οτι μαλλον κινησε ανετα. μπορει να μην εχεις το απολυτο feeling αλλα μπορεις να πας αερα πατερα.
δεν θα το χαρακτηριζα παντως driver's car
|