Θέμα: simota ή bmc
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #17  
Παλιά 20-02-07, 17:24
PeterIoannou Offline:
 
Εγγραφή: 24-01-2007
Μοντέλο: Avensis ZZT223
Περιοχή: Ambelogardens
Ηλικία: 56 male
Μηνύματα: 1.633
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 422
PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος PeterIoannou είναι υπέροχος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikoskon Εμφάνιση μηνυμάτων
Η Ε101 έχει όμως πρόγραμμα το οποίο μπορεί να αλλαχθεί;
Σε παλιότερες σειρές που δεν έχουν εγκέφαλο τί γίνεται;
Αφού μιλάς για απουσία εγκεφάλου -δηλ. ECU- υποθέτω ότι μιλάς για καρμπυρατέρ (δεν έχω πολύ καλή σχέση με τους κωδικούς των παλαιότερων μοντέλων της Corolla.
Στην περίπτωση κατά την οποία θέλεις να βάλεις πιο ελεύθερο φίλτρο σε καρμπυρατεράτο αυτοκίνητο, είναι και αυτό δυνατό. Η συνήθης πρακτική -την είχα εφαρμόσει και στο Fiat 131 Miriafiori 1.6 TC με 98PS που είχα πριν από περίπου 18 χρόνια- ήταν να ξηλώνεται ο παπάς και τη θέση του να παίρνει ένα συρμάτινο φίλτρο.
Η διαφορά, σε σχέση με το εργοστασιακό φίλτρο του παπά, ήταν εντυπωσιακότατη και σε ήχο, και σε τράβηγμα. Χαρακτηριστικά θα σου πω ότι στο δικό μου 131 με ένα Weber διπλού σώματος (38-42 αν θυμάμαι καλά, γερνάω κιόλας), όταν είχε τον παπά και πατούσες το γκάζι στο πάτωμα από χαμηλές στροφές, ανέβαζα σιγά-σιγά μέχρι τις 3000 σ.α.λ., οπότε ο κινητήρας ελάττωνε έντονα ρυθμό αύξησης στροφών (σαν έντονο σκαλοπάτι) και αμέσως μετά άρχιζε να ανεβάζει πιο γρήγορα απ' ότι μέχρι τις 3000σ.α.λ.
Με το συρμάτινο φίλτρο, στις ίδιες συνθήκες και με τις ίδιες ενέργειες, το τράβηγμα από χαμηλά και μέχρι τις 3000σ.α.λ. ήταν σαφώς πιο έντονο, το "κόψιμο" στις στροφές αυτές πολύ πιο περιορισμένο έως αδιόρατο, και αμέσως μετά, η επιτάχυνση πολύ πιο έντονη, σαν ξέσπασμα.
Για τον ήχο, χρειάζεται να πω τίποτα; Καμία εισαγωγή κανενός σύγχρονου ατμοσφαιρικού δεν μπορεί όχι να φτάσει, αλλά ούτε και να πλησιάσει καν, τον ήχο του καρμπυρατέρ στο ρελαντί (αλλά και σε τέρμα γκάζι στις χαμηλές στροφές)...
Άν δε, θέλεις να κάνεις κάτι καλύτερο για εσένα και το αυτοκίνητο σου και δεν σκέφτεσαι τον αντίκτυπο που θα έχει στην τσέπη σου η αύξηση της κατανάλωσης και της ιπποδύναμης, πήγαινε σε έναν καλό καρμπυρατερατζή (υπήρχε ένας στην Καλλιθέα που ρύθμιζε τα διπλά Weber χωρίς μηχανήματα αλλά με ένα εικοσάρικο πάνω στο συρμάτινο φίλτρο, αλλά έχουν περάσει χρόνια από τότε...), βάλε μια πολλαπλή με δύο διπλά Solex (τέτοια πρέπει να φοράει η Corolla σου), και μετά να μας πεις εντυπώσεις από ήχο και τράβηγμα!
Από κατανάλωση, όμως, να μη μας πεις γιατί ξέρω πως θα χτυπάμε ευαίσθητες χορδές.
Πάνος.
ΥΓ: Θυμήθηκα τα παλιά και παρασύρθηκα... Συγνώμη για το μακρύ post.
ΥΓ2: Έχω την εντύπωση πως τα καρμπυρατεράτα δεν είχαν κόφτη (τουλάχιστον αυτά που είχα στα χέρια μου τη δεκαετία του '80).


__________________
Fast cars do not kill.
Slow drivers, do!!!
Saneatsu Abukara
Απάντηση με παράθεση