Θέμα: simota ή bmc
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #9  
Παλιά 18-02-07, 00:41
pwpwpali Offline:
banned
 
Εγγραφή: 01-04-2006
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 2.017
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
pwpwpali είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nikoskon Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστώ.Αυτό εννοούσα.
Έχω ακούσει ότι ενώ κάνει δουλειά σε χαμηλές στροφές,στην εκκίνηση κτλπ,
όταν το αμάξι πάει με πολλά χιλιόμετρα,δεν τραβάει αρκετά γιατί μπουκώνει το φίλτρο.
Ισχύει αυτό;
λοιπον μην μπεδευεσαι....αν θες αλογα κ δυναμη απλα ξεχνατο οτι κ να βαλεις....αν θες ηχο βαλε φιλτροχοανη αλλα προσοχη καποια δοκιμασμενη γιατι λιγο μεγαλητερη να ναι η λιγο μικροτερη<αυτο σπανιο> θα χεις καποιο μπουκομα η αλλιως σκαλοπατη στις στροφες η στεγνωμα στα ψηλα....αν θες εργοστασιακη λειτουργια με ενα κλικ ομαλοτερη κ ενα ελαχιστο παραπανω ηχο με το ζορι το καταλαβαινεις βαλε πανελ φιλτρο....που παλι μπορεις να ανοικσεις μεγαλητερη τρυπα στο φιλτροκουτι κ να μπει μεγαλυτερη σωληνα κ να χει κ ηχο κ λιγο παραπανω αποδοση...βαρελακι μην βαλεις σε καμια περιπτωση....με τοσα λεφτα βαζεις κ σκουπα....αν κ αυτο ακραιο ειναι.
Απάντηση με παράθεση