Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #65  
Παλιά 16-02-07, 10:38
Το avatar του χρήστη tsport192
tsport192 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Μοντέλο: E12 facelift 1.6 SOL M/R
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 1.484
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 2 φορές σε 2 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα tsport192 έχει πασίγνωστο όνομα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Edessaios Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρώτον νομίζω οτι θα χάσεις αρκετά σε επιδόσεις και οχι λίγο με τα 18αρια....
Δεύτερον με τέτοιο πέλμα που έρχεται σε επαφή με το δρόμο (225) μπορεί να έχεις καλύτερη πρόσφυση αλλά το διαφορικό ζορίζεται να γυρίσει τον τροχό κι αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καταπόνησή του.Κατά προέκταση λογικά θα πρέπει να καταπονήται και το σασμάν.
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΣΠΥΡΟΣ ΔΟΪΚΑΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
Πάνω κάτω μέσα έπεσες..για σασμάν το είχα πάει εγώ και αυτό ήταν το πρώτο πράγμα που με ρώτησαν..γι'αυτό πρόσεχε το.Προσωπική μου άποψη είναι πως το Κορολλάκι μας "δείχνει" και με 17άρα μια χαρά.Η 16άρα,εντάξει, είναι λίγη..
Διαβάζοντας όλα αυτά έχω μια απορία!!!!

Η ΤΤΕ γιατί δίνει 18" ζάντα για το Corolla ??????? οεο????

Υ.Γ. Πάντως κακά τα ψέματα το κιβώτιο ταχυτήτων του Corolla δεν είναι όπως ήταν του 4A-FE !!!!!!! Εκείνο ήταν κορυφή!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tsport192 : 16-02-07 στις 10:46.
Απάντηση με παράθεση