Όλα ειναι θέμα καρότσας (άντε και σασμάν). Διάβαζα πως το auris (ή όπως το λέω εγώ "νιάουρις") με τον 1.6 κινητήρα dual vvti 124Hp, έχει ροπη 14 κιλά από τις 2.000 στροφες (!) η οποία φτάνει μεχρι 16 κιλά σε κάποιο φάσμα στροφών...
Φαντάζεστε αυτόν τον κινητήρα μέσα σε μια καρότσα ραλλύ ???
Όπως είπε και ο φίλος σλόμπο, πάιζει τεράστιο ρόλο το βάρος. Τα ραλλύ είναι γνωστά για το στήσιμο τους, όχι για τον κινητήρα τους... Το διαβολεμένο τους γκάζι είναι αποτέλεσμα της ελαφριάς καρότσας και όχι τοσο της απόδοσης του μοτερ.
Ας φορεθεί ο κινητηρας του ραλλυ σε ένα κορολα Ε12 ή νιάουρις και θα δούμε τι επιδόσεις θα έχει.
Τωρα θα μου πείτε ότι ένα αμάξι είναι σύνολο και ότι αν η γιαγιά μου είχε φρυδια θα την έλεγαν παππού...
Αλλά μην ξεχνάτε ότι και το μικρό βάρος έχει και τα κακά του... Το κορολλα έχει πλούσιο εξοπλισμό και ασφάλεια και σε τεστ συγκρουσεων έχει πάρει 5 αστέρια. Το ραλλύ στον πλούσιο εξοπλισμό του έχει τιμόνι, λεβιέ πετάλια και ένα καφάσι αντί για κάθισμα και σε crash test έχει πάρει 5 κονσέρβες (γιατί έτσι γίνεται όταν τρακάρει...).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|