Λοιπόν ενημερώθηκα από πολύ σοβαρή και αξιόπιστη πηγή.
Καλύτερη πηγή δεν γίνεται, ειλικρινά...
Εϊμαι μαλιστα σε θέση να σας πω ότι έπιασα και ξεφύλισσα λιγάκι τον φάκελο της
FIA.
Τέλος του προηγούμενου χρόνου ήταν στην Κρήτη η Κ.Swartz (όπως σκατά γράφεται...), η οποία είναι γραμματέας της FIA.
Οι φάσεις των συζητήσεων δεν είναι καν για το αν θα μπούμε στο callendari,
αλλά για τη σύσταση εταιριών που θα προωθήσουν, την κάθε περιοχή.
Τπτ, άλλο...
Όταν ακούτε για χρηματοδότηση από ιδιώτες να έχεται στο μυαλό σας κάτι σαν διαφημιστική εταιρία.
Τα έξοδα της κατασκευής, θα πρέπει να έερθουν από το κράτος.
Λοιπόν την FIA, το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να υπάρχει διεθνές αεροδρόμιο σε απόσταση 30 χλμ και τουλάχιστον 30000 κλίνες στην ίδια απόσταση, δεν την νοιάζει αν θα είναι κοντά στην προτευουσα ή όχι, μιας και ο κύριος όγκος των θεατών θα προέρχονται από το εξωτερικό.
Οπότε ξεγράφετε την Πάτρα.
Μένουν η Κρήτη και η Αττική.
Και οι δυο περιοχές καλύπτουν τις προδιαγραφές, αλλά....
Σε περίπτωση που γίνει στην Κρήτη, θα είναι η πρώτη φορά που θα γίνεται πίστα τέτοιου επιπέδου σε νησί.
Είδα με τα μάτια μου την έκθεση της Κυρίας Swatrz και ήταν θετική.
Αλλά δεν παυει να είναι μια "πολιτικός", που πάντα δίνει μια διπλωματική απάντηση.
Μην βιάζεστε να μπούμε στο πρόγραμμα κλπ....
Υπάρχει τουλάχιστον μια 10ετία ακόμα πριν γίνει το παραμικρό έργο, αν φυσικά γίνει.
|