Ανάλογα το πόσο δυνατή ήταν η στούκα, πιθανόν κάποια μέρη του αυτοκινήτου να βρήσκονται σε αυτεντατική κατάσταση μετά την επισκευή.
Αυτό σημαίνει ότι αφού φτιάχτηκε το αμάξι κάποια μέρη του είχαν τοποθετηθεί μια χαρά, όμως δέχονταν δυνάμεις (κυρίως εφελκυσμό) για να ταιριάξουν και να δέσουν όλα αρμονικά τουλάχιστον στο μάτι.
Όταν το αμάξι ταξιδεύει στο δρόμο δέχεται επίσης τέτοιες δυνάμεις οι οποίες είναι εντός κάποιων ορίων που έχουν μελετηθεί ώστε το αμάξι να διατηρεί εντός πάλι κάποιων ορίων την ακαμψία του.
Πολύ πιθανό στη συγκεκριμένη περίπτωση κάποιο δομικό στοιχείο βρισκόταν σε αυτεντατική κατάσταση μετά την επισκευή και με την οδήγηση του αυτοκινήτου προστέθηκε επιπλέον δύναμη στο ίδιο στοιχείο με αποτέλεσμα να περάσει το όριο διαρροής του. Αυτό σημαίνει ότι έχει "ανοίξει/ξεχειλώσει" και πλέον έχουν δημιουργηθεί ανοχές.
Οι ανοχές αυτές επηρεάζουν αρνητικά την ακαμψία του αυτοκινήτου γι' αυτό προκαλούνται κι αυτοί οι τριγμοί που ακούς.
|