Ο πρωτος μηχανικος εχει δικιο αλλα δεν μιλαμε για μηχανικο προβλημα του στυλ...χαλασε το αμαξι κτλ...κοντυνε η τελικη σχεση μεταδοσης σου αρα εχεις ελαφρα καλυτερο νευρο και ελαφρα μειωμενες τελικες ταχυτητες σε καθε σχεση στον κοφτη..το ποιο σοβαρο "προβλημα" που θα χεις ,ειναι οτι το κοντερ σου θα χασει σε ακριβεια....αν δεν κανω λαθος θα σου δειχνει περισσοτερα χλμ απο τι πραγματικα πας...απο κει και περα θεωρητικα εχεις μεγαλυτερη καταπονηση στα ημιαξονια και ελαφρα μεγαλυτερη καταναλωση λογω τριβων...και λογω φαρδυτερου πελματος εχεις μια μικρη απωλεια σε αλογα στους τροχους λογω τριβων...ελπιζω να ψιλοβοηθησα...για περισσοτερες λεπτομερειες τα παιδια που ναι πιο ειδημονες θα σε βοηθησουν!
