Αρχιτεκτονικη των κινητηρων
8κυλινδρος
Με τον οκτακυλινδρο κινητηρα μπαινουμε στον τομεα των αυτοκινητων πολυτελειαςη πολυ σπορ με κυβισμο σχεδον παντα πανω απο 3000κυβ.εκ.
Ο κινητηρας αυτος υπαρχει σε τρεις διαταξεις εν σειρα σε v90 με τα κομια ανα 90και 180(μοιρες).Σημερα ο 8 κυλινδρος σε v90 παντα με τεσσερα μονο κομβια σε δυο διαταξεις που δυαφερουν στον τροπο με τον ποιο ειναι διατεταγμενα τα κομβια.Οταν αυτα ειναι ανα 180(μοιρες)οι δυναμεις αδρανειας δεν εξισορροπουνται αλλα μπορει να επιτευχθει συντονισμος των εξατμισεωνκαθε τετραδας κυλινδρων για καλυτερες επιδοσεις.Το αντοθετο ισχυει για τον 8κυλινδρο με τεσσερα κομβια αν 90(μοιρες)που εχει μικροτερη ισχυ αλλα πιο ισορροπιημενη λειτουργια.
12κυλινδρος
Τελευταιος ειναι ο δωδελακυλινδρος σε διαταξη v60(μοιρων).Ειναι απολυτα εξοσορροπημενος.Σαυτον τον κινητηρα δεν συναντωνται ουσιαστικα πλεονεκτηματα καθως ο 8κυλινρος μπορει να εχει την ιδια ροπη και ιπποδυναμη.Ειναι κινητηρες <υψηλου κυρους>με πληρη ηλεκτρονικη διαχειριση,τετοιους κινητηρες χρησιμοποιηουν ferrari,lamporghini,bmw,jaguar,mercendes.
__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...
1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
|