Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Αρχιτεκτονικη των κινητηρων
  #9  
Παλιά 05-02-07, 11:08
Το avatar του χρήστη manoliske30
manoliske30 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2006
Περιοχή: Στην φτερωτη της τουρμπινας
Ηλικία: 43 male
Μηνύματα: 264
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 255
manoliske30 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Αρχιτεκτονικη των κινητηρων

Οι πιο διαδεδομενες λυσεις οσον αφορα τον αριθμο των κυλινδρων οσο και την διαταξη τους ειναι
4κιλυνδρος εν σειρα
επιπεδος 4κυλινδρος (τυπου μποξερ)
τετρακυλινδος v
5κυλινδρος
6κυλινδρος εν σειρα
6κυλινδρος V
8 κυλινδρος v
12κυλινδρος v

4κυλινδρος

ειναι η πιο διαδεδομενη λυσηκυριως στην διαμορφωση εν σειρα.Εχει μικρες διαστασεις κατασκευαζεται ευκολα και καλυπτει κυβισμους αοπ 700-2000 κυβ.εκ.Εκτος απο την διαταξη εν σειρα,ο κινητηρας αυτος μπορει να ειναι επιπεδοςη να εχει κυλινδρους σε διαταξη v .Ηπρωτη λυση εχει το πλεονεκτημα
να δινει χαμηλοτερο κεντρο βαρουςκαι μικροτερο συνολικο μηκος αλλα κοστιζει περισσοτερο,καθως χρειαζεται να κατασκευαστουν δυο σειρες κυλινδρων και κεφαλων.Στα υπερ του τετρακυλινδρου v 90(μοιρων) ειναι μονο οι μικροτερες διαστασεις σε σχεση με τον κινητηρα εν σειρα.Εχει κατασκευαστικα πολυπλοκοτερο στροφαλοφορο αξονα με τα κομβια σε διαστημα 90(μοιρων)αντι των συνηθισμενων 180(μοιρων)
__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...

1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
Απάντηση με παράθεση