Αρχιτεκτονικη των κινητηρων
Οι πιο διαδεδομενες λυσεις οσον αφορα τον αριθμο των κυλινδρων οσο και την διαταξη τους ειναι
4κιλυνδρος εν σειρα
επιπεδος 4κυλινδρος (τυπου μποξερ)
τετρακυλινδος v
5κυλινδρος
6κυλινδρος εν σειρα
6κυλινδρος V
8 κυλινδρος v
12κυλινδρος v
4κυλινδρος
ειναι η πιο διαδεδομενη λυσηκυριως στην διαμορφωση εν σειρα.Εχει μικρες διαστασεις κατασκευαζεται ευκολα και καλυπτει κυβισμους αοπ 700-2000 κυβ.εκ.Εκτος απο την διαταξη εν σειρα,ο κινητηρας αυτος μπορει να ειναι επιπεδοςη να εχει κυλινδρους σε διαταξη v .Ηπρωτη λυση εχει το πλεονεκτημα
να δινει χαμηλοτερο κεντρο βαρουςκαι μικροτερο συνολικο μηκος αλλα κοστιζει περισσοτερο,καθως χρειαζεται να κατασκευαστουν δυο σειρες κυλινδρων και κεφαλων.Στα υπερ του τετρακυλινδρου v 90(μοιρων) ειναι μονο οι μικροτερες διαστασεις σε σχεση με τον κινητηρα εν σειρα.Εχει κατασκευαστικα πολυπλοκοτερο στροφαλοφορο αξονα με τα κομβια σε διαστημα 90(μοιρων)αντι των συνηθισμενων 180(μοιρων)
__________________
ΚΕ30 ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ...
1200 κυβικά τέσσερις πεταλούδες να κάνω μπαντιλίκια
αριστερά και δεξιά να φεύγω απο τις λακούβες!!!!
|