Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #3  
Παλιά 04-02-07, 04:05
Το avatar του χρήστη κωνσταντίνος
κωνσταντίνος Offline:

Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-03-2006
Μοντέλο: E12
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 1.022
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 338
κωνσταντίνος είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Πριν πω οτιδήποτε άλλο θα ήθελα να πω δύο λόγια για τις μηχανές εσωτερικής καύσης γνωστές ως Μ.Ε.Κ αλλά και τις μηχανές εξωτερικής καύσης

Μηχανή εσωτερικής καύσης ονομάζετε η μηχανή στην οποία η καύση του καύσιμου λαμβάνει χώρα μέσα στην μηχανή στον λεγόμενο θάλαμο καύσης. Η εξώθερμη αυτή αντίδραση του καύσιμου και του οξυγόνου παράγει αέρια υψηλής θερμοκρασίας και πίεσης τα οποία εκτονώνονται προκαλώντας κίνηση στα πιστόνια ή στροφεία κτλ.


Οι μηχανές εξωτερικής καύσης εκμεταλλεύονται την καύση για να θερμάνουν κάποιο άλλο υλικό όπως νερό ή ατμό (πχ. ατμομηχανες) το οποίο με την σειρά του θα προκαλέσει κίνηση για παράδειγμα πιέζοντας ένα πιστόνι ή κινώντας μία φτερωτή η οποία είναι προσαρτημένη σε έναν άξονα …

Ο όρος Μ.Ε.Κ χρησιμοποιείται κυρίως για τις ¨παλινδρομικές μηχανές¨, τις μηχανές wankel και άλλες παρόμοιας κατασκευής μηχανές στις οποίες η διαδικασία καύσης του καυσίμου είναι διακοπτόμενη. Αλλά και οι μηχανές στις οποίες η καύση είναι συνεχόμενη για παράδειγμα όπως οι κινητήρες πυραύλων , κινητήρες jet και τουρμπίνες καύσιμου είναι και αυτές Μ.Ε.Κ
__________________


Αν δέν είναι πισωκούνα δέν κάνεις δουλειά !

Θυμήσου ! οδήγα προσεχτικά, είναι υποχρέωση σου! τα παλιοσίδερα ξανα γήνονται, εμείς ΌΧΙ.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη κωνσταντίνος : 04-02-07 στις 05:22.
Απάντηση με παράθεση