Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #69  
Παλιά 02-02-07, 17:00
4ZZ-FE Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 28-03-2006
Μοντέλο: E12 pro
Περιοχή: ΑΘήνα
Μηνύματα: 138
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 249
4ZZ-FE είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εγώ νομίζω όσο πιο πολύ εξ ευρωπαϊκίζονται τα Γιαπωνέζικα τόσο χειρότερα γίνονται, πιο χοντρά, πιο δυσκίνητα. Προτιμώ να έχω 4 αστέρια και 150 κιλά κάτω παρά +1 αστέρι και 100+ κιλά.
Επιπλέον με τους μ@λ@κισμένους ευρωπαϊκούς νόμους για τις εκπομπές μην περιμένετε να δείτε κινητήρα την προκοπής ιαπωνικό (βλέπε Ts που κόπηκε για αυτόν τον λόγο).

Άποψη μου μόνο το 2.2 D4d θα λέει λόγο ανάρτησης ροπής

Υ.Γ Κάποιος είπε για την G6 ποιότητα κύλισης συμπεριφορά και τα σχετικά
Εντάξει έχει καλύτερη ποιότητα υλικών και κύλισης αλλά στην τελική δεν τρίζει όπως η Ε12, ελπίζω αυτό να έχει διορθωθεί στο auris, αν και για εμένα η Ε12 θα είναι η τελευταία των Μοϊκανών

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 4ZZ-FE : 02-02-07 στις 17:06.
Απάντηση με παράθεση