Γιαννη και carinaman, ταπα που ανοιγει σε πιο μεγαλη πιεση απο την εργοστασιακη δεν προσφερει καλυτερη δροσια στο μοτερ, απλως το συστημα δουλευει με πιο μεγαλη πιεση και οταν στα υγρα ασκουνται πιο μεγαλη πιεση ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΒΡΑΣΜΟΥ.Ετσι αποφευγονταοι η φυσαλιδες που δημιουργουνται λιγο πριν τον βρασμο και μειωνουν την απογωγη θερμοτητας.Υπαρχει βελτιωση ψυξης οπως καταλαβαινεται σε πολυ ακραιες συνθηκες και οταν η θερμοκρασια εχει ξεπερασει τους 100.
Σε αυτοκινητο παραγωγης, η πιο απλα στα δικα μας, δεν εχει κανενα ωφελος γιατι απλα δεν προκειται να φτασει σε αυτες τις θερμοκρασιες.Ειναι μονο για αγωνιστικη χρηση,εκει που λιωνεις το αυτοκινητο ολη την ημερα και πιθανων να εχει ανεβασει θερμοκρασια.
Μαλιστα σε στα δικα μας κουραζεις τρομπα νερου λογω πιο μεγαλης πιεσης στο κυκλωμα και υπαρχει περιπτωση να τιναξει απο κολαρο μεχρι και ψυγειο.Αυτα εγιναν.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|