Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 25-01-07, 16:57
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Η σειρα μοτερ που φοραμε εμεις με τα ε11 ειναι ιδια σε κορμο με τα μοτερ των ε12 μονο τα ηλεκτρικα αλλαζουν ελαφρα και οι δυο προκαταλυτες που εχουν τα καινουργια μοτερ.Εσυ περνεις τα σωθικα απο celica και mr2 που αποδιδουν γυρω στα 140 αλογα...το t sport ειναι αλλη υποθεση..εντελως διαφορετικη κεφαλη αλλα ηλεκτρικα κτλ,το αφηνουμε στην ακρη...παραγγελνεις λοιπον μπιελοπιστωνα χιτωνια κτλ απο αυτα τα μοτερ και το αμξι με τον 1400 εγγεφαλο και την δικη σου εξατμιση θα παει γυρω στα 130-135 αλογα,με ποιο ελευθερη εξατμιση και εγκεφαλο και εισαγωγη θα πας γυρω στα 150 αλογα ανετα!Αν θυμασαι υπαρχει και το 1800 μοτερ του avensis το οποιο ειναι ιδια σειρα vvti με τα 1400 και 1600 και αποδιδει 132 αλογα.
Απάντηση με παράθεση