Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 25-01-07, 16:35
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από THEMIS Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλησπέρα σε όλους.

Επειδή έχω λίγο μπερδευτεί, θα ήθελα αν μπορείτε να με κατατοπίσετε για τα κάτωθι:

1. Έχω μια corolla 1.4 vvti μοντέλο 2001 (Ε111 Facelift) και θα ήθελα να μου πέιτε μια δοκιμασμένη λύση αλλαγής μηχανής που να ταιριάζει σε αυτό το μοντέλο. Εκτός από την μηχανή και αμορτισέρ τι άλλο χρειάζεται και για τι κάστος μιλάμε? Επιθυμητό αποτέλεσμα θα ήταν κάτι γύρω στα 125 άλογα το πολύ και καλύτερη κατανομή ροπής.
2. Για αμορτισέρ και τα παρελκόμενα τι προτείνετε χωρίς να πάμε σε μη απαραίτητες υπερβολές και πόσο κάνει?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Θέμης
Φίλε μου για να φτάσεις 125 άλογα δεν σε συμφέρει να αλλάξεις μοτέρ νομίζω...
1)να αγοράσεις το 1600 και να το κάνεις 1ο σταδιο?Θες γύρω στα 3000 πάνω κάτω για αγορά/τοποθέτηση τροπέτου και γύρω στα 1500-2000 ευρώ(αναλογως τι θα αγορασεις ) για εγκέφαλο εισαγωγή κι εξάτμιση....φτάνεις τα άλογα που λες αλλά είναι πολλά λεφτά για 125 αλογα...
2)κανεις μια βελτιωση πρωτου σταδιου στο 1400 μοτερ να παρεις 10-15 αλογα....που θα σου παει γυρω στα 1500 ευρω,η το ποιο συμφερον...υπερκυβισμο στα 1800 που ναι δοκιμασμενος και με μαμα εγκεφαλλο εξατμιση και μονο τα σωθικα του μοτερ σου αλλαγμενα θα σαι γυρω στα 135 αλογα με ροπη απο χαμηλα αισθητα καλυτερη επιταχυνση...θα σου παει γυρω στα 3000-3500 χιλιαρικα....απο κει και περα αναλογα με τα χρηματα σου αδειαζει η τσεπη και εμφανιζονται πιο πολλα αλογα.....ατμοσφαιρικα...η κομπρεσσορατα....

4)Να βρεις το τετραπεταλουδο 1600 της TOYOTA με τα 165-170 αλογα ατμοσφαιρικα πληρωνοντας γυρω στα 4000 ευρω και υπολογιζε εξοδα και για συμπλεκτη ειτε χειροποιητο ειτε επωνυμο κιτ,πιθανον καποιο σερβις για τυχον φθορες,αναρτησεις,μπροστινα δισκοφρενα...

Υ.Γ για ενα απλο Ά σταδιο στο 1400 εφοσον εχεις καλο, σχετικα καινουργιο συμπλεκτη, δεν υπαρχει λογος να τον αλλαξεις εκτος αν εισαι κοντρακιας.Στις αλλες περιπτωσεις μαλλον σου χρειαζεται συμπλεκτης κατα τη γνωμη μου...σιγουρα παντως θα χρειαστεις μια πιο σφιχτη αναρτηση οπως και να χει και ζαντολαστιχα 15αρια 195/50 τουλαχιστον,και καλυτερης ποιοτητας τακακια πιθανοτατα και μεγαλυτερους, ελαφρα ,μπροστινους δισκους αν πας για παραπανω απο 120-130 αλογα.....

Υ.Γ.2 Ολα αυτα στα λεω συνοπτικα μεσα απο αυτα που εχω διαβασει εδω απο αλλα ατομα κι επειδη εχω ψαχτει λιγο μονος μου..μηχανικος δεν ειμαι παντως κι αν εχω πει καποια ανακριβεια, ελπιζω να με διορθωσουν τα παιδια εδω μεσα που ναι πολυ πιο ψαγμενα..σε γενικες γραμμες παντως αυτα ισχυουν.Ελπιζω να σε βοηθησα!
Απάντηση με παράθεση