- Υποθέτω οτι το χαμηλωμα βοηθα στην μειωση μεταφορας βαρους του αυτοκινητου και επισης να ειναι πιο σταθερο το κεντρο βαρους.Το αρνητικο του χαμηλωματος σε συνδυασμο σκληρων αμορτισερ ειναι το αυτοκινητο να γινεται απολυτο στο οριο και να μην μαζευεται με τιποτα.
- Το οτι παει σαν μουρλο στις στροφες μπορει να οφειλεται στο γεγονος οτι το αυτοκινητο ειναι "μακροστενο" και ελαφρυ(περιπου 950 κιλα).
- Πριν αλλαξω αναρτηση οντως πισω ηταν πιο χαμηλο απο μπροστα. Τα πισω αμορτισερ ειχαν κατσει κατα πολυ. Ωστοσο, παρολο που αλλαξα- τ'αυτοκινητο ηρθε καθως πρεπει- την αναρτηση το σπινιαρισμα παρεμεινε με λιγη μειωση του.
- Οσον αφορα για δισκο-πλατο(μου φαινεται οτι αυτα παν πακετο- εχω κανει την δοκιμη με το χειροφρενο. Εχω ανεβασμενο το χειροφρενο, εχω πρωτη ταχυτητα και προσπαθω να ξεκινησω να φυγω. Μπορω πω οτι μπορω να φυγω...
- Τι εννοεις με την φραση "τα αμορτισέρ σου δεν έχουν μπαμ, οπότε πάς σε άλλα δυνατότερα στη βύθιση"?
- Στα αμορτισερ η κατασταση ειναι μονοδρομος,μονο ΚΥΒ.
Στις φωτος, αγορασα το κοκκινο για ανταλλακτικα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TOLIS EE80 : 09-01-07 στις 23:48.
|