-Δεν ειμαι κατα των "μη επισημων" συνεργειων. Το καθε τι εχει τα θετικα του και τα αρνητικα του. Στο ιδιωτικο συνεργειο σχεδον παντα ο ιδιοκτητης ειναι και ο μηχανικος του συνεργειου. Ειναι το μαγαζι του, ειναι το ψωμι του και επομενως θα ειναι πιο προσεκτικος απο τον μηχανικο που δουλευει ως υπαλληλος σε ενα επισημο συνεργειο.
-Στα επισημα συνεργεια, πηγε 4μμ, εφυγαν ολοι (με το συνεργειο του κ. Πασπαλιορη σχετικα με τις υπερωριες προφανως ειναι μια συμφωνια μεταξυ του corollaclub και του ιδιου), ενω στο ιδιωτικο θα κατσουν παραπανω για να βγαλουν την δουλεια.
Απλα η μεγαλη διαφορα ειναι η εξης:
Ο ιδιοκτητης του επισημου συνεργειου συνηθως ειναι και ιδιοκτητης της εκθεσης και αν εχει, του φανοποιου. Αν γινει λαλακια, ο πελατης μπορει να απευθυνθει και να παραπονεθει στα κεντρικα. Κατι που δεν αρεσει σε κανενα ιδιοκτητη. Ενω σ'ενα ιδιωτικο και ανωνυμο το μονο που μπορει πρακτικως να κανει ο πελατης, ειναι να παρει τ' αυτοκινητο του και να φυγει.
-Οσο για τα τιμολογια και τις αποδειξεις ειναι εμμεσως μια αποδειξη οτι σου αλλαξαν ορισμενα πραγματα. Θεωριτικα δεν μπορουν να κανουν αλχημειες και δεν μπορουν να εχουν στοκ χωρις να το αναφερουν στην μαμα ΤΟΥΟΤΑ. Φυσικα ολα γινονται.
|