Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #35  
Παλιά 06-01-07, 08:46
Το avatar του χρήστη Mike_G
Mike_G Offline:
Administrator

 
Εγγραφή: 26-03-2005
Μοντέλο: E-12
Περιοχή: Κερατσίνι + Τρίκαλα
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 1.036
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 351
Mike_G είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Όταν πήγα στην αντιπροσωπεία για το σέρβις των 60000 έμειναν έκπληκτοι που ο κινητήρας μου δεν είχε κάψει σταγόνα λάδι (ο μηχανικός ξέρει πως το πηγαίνω το αμάξι και πρίν το αλλάξει κοίταξε να δει πόσο είχε μείνει μέσα). Μου είπαν ότι δικαιολογεί ένα κάψιμο της τάξης των 400 gr (+-100 gr) στα 10000 χλμ. βάση της λειτουργίας του μοτέρ. Βάζω σούπερ συνθετικό για αλλαγές στα 15000 αλλά το αλλάζω στα 10000 και πάντα στην αντιπροσωπία. Το γιατί δεν έκαψε σε μένα αυτά που αναμενόταν να κάψει δεν ξέρω (ίσως να είναι το motor cote που έβαλα ωχ τι είπα τώρα!!!). όσο για την εγγύηση έχει αυξηθεί όντως σε 7 χρόνια ή 180000 (όταν όλοι οι άλλοι ρίχνουν τις εγγυήσεις τους). Η αλλαγή του μπλόκ δεν γίνετε με βάση το αν καίει λάδι ή όχι αλλά έχουν έρθει καταστάσεις με τους αριθμούς πλαισίου ή το έτος παραγωγής στους οποίους μπορείς να κάνεις αλλαγή αν θέλεις (εγώ μιάς και δεν έχω πρόβλημα θα το αλλάξω κοντά στα 7 χρόνια για να έχω πάλι καινούριο κινητήραhangry ). Όλα τα παραπάνω έγιναν στον Πασπαλιάρη και μιάς και τον έχουμε συνεργαζόμενο δεν χάνει κάποιος κάτι να περάσει μια βόλτα και να τον ρωτήσει. Όσο για το vvt-i θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω (το fsi πάντως δεν έχει καμία σχέση με μεταβλητούς χρονισμούς και τέτοια εδώ πουλάνε ακόμη 8v κινητήρες θέλετε και μεταβλητούς χρονισμούς?). είναι πολύ καλό και η διαφορά του φαίνετε. Πολλές φορές έχω περάσει αυτοκίνητα με απλούς κινητήρες απλά γιατί στα ψιλά αντί να πέφτει η απόδοση έχω ακόμη ωφέλιμες στροφές να δώσω. Δεν είναι αναξιόπιστος όταν κινείται η κατανάλωση στα πλαίσια που λέω παραπάνω και δεν πρόκειται να δημιουργήσει κανένα πρόβλημα τα 400gr στα 10000 χλμ και το πρόβλημα το οποίο οδήγησε σε εντολή αντικατάστασης είναι στο μπλόκ και όχι στο χρονισμό των βαλβίδων (αλλά ακόμη και εκεί η διαφορά της ΤΟΥΟΤΑ φάνηκε αυξάνοντας την εγγύηση) όλοι τώρα κατάλαβαν την αξία του χρονισμού και βγάζουν παρόμοιους κινητήρες και χαίρονται απλά εμείς τον έχουμε τόσα χρόνια και τον έχουμε συνηθίσει γι αυτό και άρχισε να μας ξινίζει. Ίσως πρέπει να κάνει η μαμά το βήμα παραπάνω πάλι για να ξεχωρίζει (και δεν λέω για το dual vvt-i που θα φορά το auris)
__________________
Βρείτε μου κάποια που να χει αισθήματα... και γω θα κόψω τα παραστρατήματα...
Βρείτε μου κάποια που να χει καρδιά... και γω θα γίνω απ' τα ποιο καλά παιδιά.

Εξτρέμ, αμυντικοί, τερματοφύλακες... και αυτοκαταστροφικοί παίχτες... μεγάλοι αγώνες, τρελά ξενύχτια... blade is back.

COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
mike_g@corollaclub.com
Απάντηση με παράθεση