Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από toyota mania
Φυσικα ξερετε, οτι ο 4a-fe εχει πιο μεγαλο αδελφακι, τον 7a-fe.
O 4a-fe ειναι 1587(11 κυβικα μικροτερος απο τον 3zz-fe)και ο 7a-fe ειναι 1762.Την αυξηση του κυβισμου η αγαπημενη μας ΤΟΥΟΤΑ την εκανε με αυξηση της διαδρομης, κατα τα αλλα τα μοτερ ειναι σαν δυο σταγονες νερο.Η ιπποδυναμη ειναι 120vs115 και ροπη 16kgvs15kg.
Ποσοι απο εσας σκεφτεστε τον υπερκυβισμο;Δεν ξερω ακριβως απο το τριπτυχο, στροφαλος-μπιελες-πιστονια τι ακριβως χρειαζεται αλλαγη,αλλα οταν ερθει η ωρα θα το μαθω.Οταν ερθει η ωρα ειπα;Nαι, γιατι προς το παρον το μοτερακι ειναι σε αψογη κατασταση και λυπαμαι να το σφαξω, οταν ομως χρεαστει επισκευει θα. γινει 18αρι.
Τωρα καποιος θα πει, βρε Ηρακλη για 5 αλογα και 1 κιλο ροπης, δεν αξιζει και ομως αξιζει και πολυ μαλιστα και εξηγω:
Το λαθος που κανουνε η περισσοτεροι ειναι να κοιτανε "ξερα" τις απολυτες τιμες ιπποδυναμης και ροπης ενος κινητηρα και οχι που τις βγαζει και με ποιο τροπο.
4a-fe=115ps at 6000 and 15kg at 4800
7a-fe=120ps at 5400 and 16kg at 2800
Λογω πιο μεγαλης διαδρομης ο 7a εχει ροπη τρακτερ απο το ρελαντι.Κοιταξτε σε ποιες στροφες βγαζει την μεγιστη ροπη,σε αυτες τις στροφες ο 4a κοιματε, ζητημα να βγαζει 10kg.Ξερετε τι θα κανουν τα 6kg παραπανω, σε ενα πατημα απο δευτερες πολλες καροτσες.Η διαφορα σε ιπποδυναμη στις 5000 σαλ ειναι γυρω στου 30 ιππους υπερ 7a.
H celica με 7a-fe ειναι παντου πιο γρηγορη απο την carina e.Στα 0-100 ειναι 9.4vs 10.0 και σε ρεμπριζ μεγαλη διαφορα με τα ιδια σχεδον κιλα και σχεσεις.Μαλιστα οι 4τροχοι τις εποχης αναφερανε οτι η διαφορα ειναι μονο 3ps(δηλαδη ο 7a-fe εχει 118).
Συμπερασμα: ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΕΝΟΣ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ
Αν μπορουν καποιοι να μαθουν πιο πολλες πληροφοριες καλο θα ηταν, γιατι εδω οι τοπικοι τουοταιοι δεν ξερουν την τυφλα τους.
|
Σοβαρα πιστευεις οτι θα δουλεψει αυτο το πραγμα?? Αν πιστευεις τοσο στον 7Α-FE και αφου θα τον αγορασεις που θα τον αγορασεις, βαλτον ολοκληρο.. Με μισες δουλειες δε βγαινει ακρη.. Εννοω λοιπον οτι τα 16kgm και απο χαμηλα δε βγαινουν απλα και μονο επειδη ειναι και τα κυβικα.. Υπαρχει και κατι που λεγεται ECU στην ολη φαση και αυτη ειναι που παιζει καθοριστικο ρολο.. Χωρις λοιπον τη σωστη χαρτογραφηση οχι μονο δε θα δουλεψει σωστα το μοτερ αλλα πιστευω οτι θα παει και χειροτερα απο πριν.. Και οχι μονο επειδη αλλαζει η διαδρομη, αλλα δεν ξερω και τι διαφορα εχουν οι εκκεντροφοροι των 2 μοτερ σε διαρκεια βυθισμα κτλ.. Πρεπει να κανεις κατι με προγραμμα αν θες να δουλεψει σωστα, αλλιως βαλτον ολοκληρο.. Α και φυσικα μην ξεχναμε και την εξατμιση..