Σχετικά με το θέμα του βάρους που είχε αναφερθεί παλαιότερα σε αυτό το topic και με αφορμή το γεγονός ότι αναφέρθηκε εκ νέου στο topic
Παμε Πολυ Καλα!!! αναφέρω ενδεικτικά τις διαφορές που υπάρχουν στα τεχνικά χαρακτηριστικά, και συγκεκριμένα στο βάρος της Ε12, σε διάφορα επίσημα site της Toyota στην Ευρώπη:
Βάρη αμαξώματος για Ε12 1.4:
Toyota Ελλάς: 3d/5d: 1.130-1.215
http://www.toyota.gr/cars/new_cars/corolla/specs.asp
Toyota Αγγλιας: 5d: 1.195
http://www.toyota.co.uk/vs2/pdf/CO6_63_over.pdf
Toyota Γερμανίας: 3d/5d: 1.205
http://www.toyota.de/cars/new_cars/corolla/specs.asp
Toyota Ιταλίας: 3d/5d: 1.160-1.190
http://www.toyota.it/toyota/gamma/co...iche/hb14.html
Toyota Τουρκίας: 3d: 1.190 (για το 1.6)
http://www.toyotasa.com.tr/cars/new_...ecs.asp?body=5
Toyota Γαλλίας: 3d: 1.130, 5d: 1.140
http://www.toyota.fr/cars/new_cars/corolla/specs.asp
Toyota Βελγίου: 3d: 1.230 5d: 1.240
http://fr.toyota.be/cars/new_cars/corolla/fullspecs.asp
Toyota Ευρώπης: 3d: 1.135-1.255 (για το 1.6)
http://www.toyota-europe.com/cars/ne...olla/specs.asp
Πάντως, η Γαλλική και η Βελγική Toyota δίνουν αναλυτικές πληροφορίες για το βάρος του κάθε αμαξώματος ξεχωριστά (3d-5d) και φαίνεται ότι τελικά τα πεντάθυρα (σε αντίθεση με αυτά που έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες δημοσιεύσεις) είναι λίγο πιο βαριά από τα τρίθυρα…