φιλε toyotamania συμφωνω μαζι σου,αυτη ειναι η λειτουργεια της σχαστρας αλλα υπαρχουν αυτοκινητα που ''δουλευουν καλυτερα'' με αλλη σχαστρα τα Punto GT δουλευουν ''καλυτερα'' με εργοστασιακη σχαστρα απο Fiat coupe,στα δικα μας μοτερ 4e-fte μολις αλλαξουμε σχαστρα συμβαινει αυτο που αναφερει ο βασιλης,εχει τυχει να αλλαξουμε σχαστρα απο επωνυμη σε χειροποιητη και το αμαξι να πηγαινει χειροτερα, τα συμπερασματα δικα σας,Οσον αφορα τα αυτοκινητα που δεν εχουν σχαστρα συμβαινει αυτο το βιαιο φρεναρισμα,στα αυτοκινητα με συνδυασμο τουρμπο-καρμπυρατερ εχουμε τα καρμπυρατερ υποπιεσης τα οποια βρισκονται πριν το turbo και εξαερωνουν την βενζινη κατα την διαρκεια της υποπιεσης τα μειονεκτηματα τους ομως ειναι πολλα .α.Αναγκη για επιλογη ειδικου τυπου turbo το οποιο μπορει να αντεξει στην υπερσυμπιεση μιγματος αερα-βενζινης χωρις να καταστραφει .β.δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε i/c με το καρμπυρατερ πριν το turbo, με αποτελεσμα να μην μπορουμε να εχουμε πιεσεις πανω απο 0,5bar γ.δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε σχαστρα μετα το turbo διοτι καθε φορα που αυτη θα ανοιγει θα απελευθερωνει μιγμα και οχι απλο αερα στην ατμοσφαιρα. δ.δεν μπορει να γινει ιδανικη ρυθμιση για επαρκη ποσοτητα καυσιμου και εκπομπη λιγων ρυπων.....Τωρα στην περιπτωση που εχουμε καρμπυρατερ υπερπιεσης δηλαδη βρισκεται μετα το turbo εχουμε καλυτερη αναλογια καυσιμου-αερα . β.Δυνατοτητα χρησης i/c και πιεσεις ανω των 0.5 bar δ.δυνατοτητα χρησης σχαστρας καθως το turbo συμπιεζει μονο αερα και οχι μιγμα ε.δυνατοτητα χρησης απλου turbo (βλεπε (α) καρμπυρατερ υποπιεσης).....παραδειγματα αυτοκινητων Renault 5 GT ,NISSAN CHERRY TURBO,AUSTIN MONTEGO TURBO και LOTUS ESPRIT TURBO με ξεχωριστο καρμπυρατερ υπερπιεσης για καθε κυλινδρο.........στις δυο τελευταιες φοτο ειναι το καμαρι μου που μεχρι και σημερα διατηρω
__________________
|