Κοιτα το check engine αν μπει στη θεση που βρισκοταν ο αισθητηρας δεν νομιζω να σου αναβει! Για εξατμιση εγω θα εβαζα group n την οποια εχω ακουσει και εχω δει και ειναι κορυφαια! Αλλα μια αλλη λυση ειναι να βαλεις στογγυλο τελικο καζανακι με κενη μπουκα που δειχνει επισης γαματα! Το θεμα που πρεπει να ψαξεις ειναι να δεις πως ερχεται ο σωληνας και μπαινει στο τελικο! Αν ερχεται σαν το ε101 απο πλαγια, δεν μπορεις να βαλεις ενα μακρυ τελικο οπως τα δυο προηγουμενα η αν το κανεις θελει πατεντα και ισως να χανεις backpressure. Οι τιμες για group n ειναι κοντα 80-120 και για το αλλο 150. Για την υπολοιπη εξατμιση υπολογισε απο διχαλο και πισω με μεσαιο ελευθερο κοντα στα 200. Τα κορολλα εχουν καλο χταποδι και διχαλο και δεν χρειαζεται αρχικα αν δεν ανεβασεις πολυ αλογα να τα πειραξεις για να μην κρεμαει το τουτου! Καταλυτη θες γυρω στα 250-300. Κοφτη μπορεις να ανεβασεις με παραλληλο εγκεφαλο και μην επιχειρησεις να τον ανεβασεις τοσο πολυ με τα νορμαλ ελατηρια βαλβιδων. Αλλωστε δεν θα εχεις αποδοση τοσο ψηλα χωρις εκκεντροφορους και ροικη! Δωσε καμια 400 στροφες απο τον εργοστασιακο κοφτη. Για παραλληλο θες γυρο στα 600ε μαζι με τισ δυναμομετρησεις
ΑΝ αλλαξεις μονο τελικο δεν θα εχεις προβλημα με το check engine
__________________
Jap AE101 - Καποια μερα θα στροφαρω 8αρες (Η μερα ηρθε και το 20v μπηκε)
Ανεμομαζεματα-Διαολοτουρμπισματα
|