Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #283  
Παλιά 08-12-06, 09:03
g6 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-12-2003
Μηνύματα: 304
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 293
g6 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η ολη δουλεια εγινε σχεδον πριν τεσσερα χρονια οποτε δεν νομιζω πως εχει νοημα να μιλησω για κοστος σιγουρα θα υπαρχουν αλλαγες σε οτι και να σας πω. Το αγραφο της LINK τον πηρα απο τον Μαλιωρα και αυτος μου κανονισε και με τον Ανδριανακη οποτε οτι θελετε επικοινωνηστε μαζι του.
Το καπακι αν ανοιχτει εφοσον δεν εχει αρπαξει η φλατζα κλεινει κανονικα ειναι japan. Περι πλανιαρισματος εχει καποια περιθωρια.
Σε σχεση με την αντοχη τωρα αν ψαξετε ολη τη σχετικη φιλολογια τα ασημενια θεωρουνται πιο ανθεκτικα σε πειραγματα ενω τα μαυρα ειναι κοντα στο οριο τους. Στα ασημι το AFM θεωρειται πνιχτης μονο απο κει, ξηλώνοντάς το μπορειτε να παρετε μεχρι και 10 αλογα!!!
Τωρα για τα 250 αλογα που λεει ο χρηστος μαλλον απιθανη δυναμη για βολτισια ατμοσφαιρικη βελτιωση. Τα σαλιγκαρι ειναι μονοδρομος για τετοια ισχυ.
Αν ψαχνεστε για παραλληλο με κατι ελαφρως παραπανω πατε σε αγραφο που ειναι σαφως και πιο καλη λυση για οτι και να κανετε στο μελλον.
Απάντηση με παράθεση