Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #34  
Παλιά 05-12-06, 10:18
Το avatar του χρήστη akis308
akis308 Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 25-11-2005
Μοντέλο: ΑΕ 92
Περιοχή: Hράκλειο-Κρήτη
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 2.379
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 12 φορές σε 12 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 477
akis308 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από fanis81 Εμφάνιση μηνυμάτων
Εντελώς φιλικά, αλλά είσαι εντελώς λάθος.
Ο αριθμός κετανίου αφορά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ DIESEL ΚΙΝΗΣΗΣ.
Φανερώνει το πόσο εύκολα και πόσο χρόνο χρειάζεται για να αυταναφλεχθεί το ντήζελ κατά την έγχυσή του σε έναν κινητήρα.
Επίσης αν πιστεύεις ότι με κάποιες ρυθμίσεις μπορείς να κάνεις έναν κινητήρα να δουλεύει με διαφορετικό καύσιμο θα κάψω τα πτυχία μου.
Είναι εντελώς ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ οι θερμοδυναμικοί κύκλοι ενός κινητήρα Otto (βενζίνης) κι ενός κινητήρα Diesel. Καμία ρύθμιση δεν μπορεί να καλύψει αυτές τις διαφορές.
Δε θέλω να δημιουργηθεί ένταση, αλλά καλό είναι όσα γράφονται να είναι έγκυρα και σωστά και γι' αυτούς που δεν γνωρίζουν.
Φάνη και όμως γίνεται χωρίς καμία ρύθμιση...
Μην περιμένεις να πηγαίνει και τάπα βέβαια.
Συγκεκριμένα ξέθαψα ένα παλιο διχρονο yamaha του πατέρα μου
και το φουλάραμε πετρέλαιο θέρμανσης παρακαλώ.
Το αποτέλεσμα...
Μέγιστη ταχύτητα 35χλμ/ώρα.
Λίγο παραπάνω κάπνα.
Το κορυφαίο είναι όμως ότι πήρε μπροστά και την επόμενη και τη μεθεπόμενη και συνέχιζε να παίρνει για καμιά βδομάδα ακόμα, μέχρι που το ξαναθάψαμε στο υπόγειο...
Απάντηση με παράθεση