ddeus2003, την τυφλα του ξερει μου φαινεται.Με κατι τετοιους μηχανικους θα παει η Ελλαδα μπροστα.Απο ποτε μια κινηση ενος κατασκευαστη για αξιοπιστια ειναι κατακριταια και εαν λαβουμε υπ'οψιν οτι ισχυουν αυτα που λεει, ειναι προς τιμη της ΤΟΥΟΤΑ που εξοπλισε με ψυγειο λαδιου το πιο αξιοπιστο και με διαφορα μοτερ της και δεν το αφησε στο ελεος της τυχης οπως αλλοι κατασκευαστες.Πολλα μοτερ εχουν δυοδο λαδιου μπροστα στην μασκα Α41.8Τ καποιες BMW κ.α και αυτο δεν σημαινει απαρετητα προβλημα αλλα δειγμα τις φροντιδας του κατασκευαστη.Ισως το σχεδιαστικο της λαθος, να βαλει δηλαδη το φιλτρο λαδιου διπλα απο το χταποδι, η ΤΟΥΟΤΑ το διορθωσε με τον καλυτερο τροπο, ο καυμενος ο GE που δεν εχει ψυγειο τι κανει.
__________________
Ηρακλης. 4A-FE Power και τωρα 2SZ-FE.
|