Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #297  
Παλιά 28-11-06, 23:13
GEORGIOS_XYNOS Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 03-09-2004
Μηνύματα: 1.986
Ευχαρίστησε: 1
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 4 φορές σε 4 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 457
GEORGIOS_XYNOS θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Κυριακο καποτε ρωτησες:
Εγω θα σου δωσω την απαντηση απο εγκυρη πηγη.
Ερωτησεις δεν θελω, αμα θες ακολουθατα, μπας και βρεις τιποτα που εχασες.
Αμα δεν καταλαβεις τι γραφω, τοτε φταινε οι ελλειψεις σου σε θεματα μηχανολογιας των καρμπς, μη τα ριχνεις σε μενα. Ανοιξε κανα βιβλιο να ξεστραβωθεις που χαζευεις ολη την ωρα τους δισκους σου.Λοιπον πολλα σου γραψα παλι, παμε στο ψητο.

The Toyota 4A-ge 1600cc MR2 engine (Weber)
This is an otherwise standard engine equipped with a pair of sidedraft 40mm Weber carburettors. This engine is distributor equipped, has 15 degrees of idle speed advance and 32 degrees of total advance and no vacuum advance. Engine runs very well.
The carburettor settings are:
34mm chokes
140 main jets
175 air correctors
35 pump jets
50 F11 idle jets
F16 emulsion tubes
4.5 auxiliary venturis
No hole in the accelerator pump inlet valve
7.5mm fuel shut off height
15mm full droop float setting.

Τα παραπανω ειναι η απαντηση και για οσους νομιζουν οτι αλλαζοντας ενα ζιγκλερ ελυσες το προβλημα σου...
Απάντηση με παράθεση