Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #26  
Παλιά 23-11-06, 12:11
mechanicaf Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 29-05-2004
Ηλικία: 49
Μηνύματα: 452
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 303
mechanicaf είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Η ουσια αυτων που λεω εγω ειναι οτι δεν ειναι με τιποτα τοσο απλο οσο το αναφερεται αντε να ριξουμε κανα προσθετο για να φτιαξουμε 100αρα ή παραπλησια.Και προσωπικα δεν με απασχολει το κερδος της καθε εταιριας αλλα το τι κανω εγω για το αυτοκινητο μου και το τι θεωρω καλυτερο.Και επειδη βλεπω οτι πολλοι δεν γνωριζουν οτι την 100αρα δεν τη βαζεις για πολυτελεια,σας λεω αυτο μονο.Σε μοτερ με υψηλη συμπιεση επιβαλλεται οπως λεει και ο κατασκευαστης,για να λειτουργει συμφωνα με τις ανωτατες προδιαγραφες του να μπαινει 100+.Αν δεν γινεται αυτο τοτε ο Knock sensor για να μην υπαρχουν προβληματα,πειρακια κ.α ρυθμιζει τα μιγματα ριχνοντας φυσικα την αποδοση.Και εγω στο Opel Astra που εχω δεν βαζω 100αρα.Την να την κανω και τι να μου δωσει;;;Εξαλου και το εγχειριδιο του κατασκευαστη(για το Astra μιλαω) λεει οτι ειτε βαλεις 95 ή 100 δεν θα δεις διαφορα.Εχεις ατμοσφαιρικο με υψηλη συμπιεση;;Απαραιτητη η 100αρα!Εχεις ατμοσφαιρικο με normal συμπιεση;;Πολυτελεια η 100αρα σε σημειο να προκειται για χασιμο χρηματων.Εχεις τουρμπατο;;Αναλογα με την τσεπη σου και οι προτιμησεις σου.Χωρις να ειναι απαραιτητη αν βαλεις θα δεις διαφορα.Ξεκαθαρα πραγματα.
Για οσα παιδια εχουν απλα μοτερ δεν εχει νοημα η χρηση της.Αν μπορουμε να το πουμε αυτο ξεχνωντας την πιο ομαλη λειτουργια του μοτερ,καθαροτερο περιβαλλον,αξιοπιστια και μικρη αυξηση ισχυος για οσους την χρησιμοποιουν.Τα παντα ειναι θεμα κοστους-αξιας.αξιζουν ολα αυτα για 1,195 ευρω το λιτρο;;Ο καθενας εχει τη δικη του αποψη.
Απάντηση με παράθεση