Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από ΣΤΕΛΙΟΣ";p="
αρκεί να υπάρχει και η ανάλογη προπορεία σπινθήρα.!
|
Προφανώς μόνο έτσι μπορείς να έχεις όφελος από περισσότερα οκτάνια, αλλά θα πρέπει το ECU του αυτοκινήτου να "κυνηγάει" την ιδανική ρύθμιση για απόδοση. Και όπως φαίνεται από τα test της BP αυτό
δεν συμβαίνει και στα περισσότερα αυτοκίνητα επιδόσεων που δοκίμασαν. Θα συμβαίνει στα δικά μας?
Αλλά και με αλλαγή προγράμματος είχαν μικρή βελτίωση και μόνο η αύξηση της πίεσης του turbo (που ήταν δυνατή λόγω οκτανίων) έδωσε αξιοσημείωτη βελτίωση.
Αυτά τα παρουσιάζει και η ίδια η BP γιατί προφανώς δεν την "παίρνει" να εξαπατά καταναλωτές (στο UK).
Στην πράξη, νομίζω ότι η 100άρα θα βοηθά κυρίως στα "πυράκια" αν συμβαίνουν με 95άρα σε καμμιά ανηφόρα με τέρμα γκάζι.