Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #2  
Παλιά 15-11-06, 13:56
Το avatar του χρήστη SavvasKE35
SavvasKE35 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 18-08-2005
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 1.135
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 1 φορές σε 1 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 361
SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος SavvasKE35 θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
ρε φανη ολα καλα,
αλλα εμεις διαβαζουμε,
οτι τα παλια μας οχηματα, π.χ. με τον 3Κ ή 4Κ μπορουμε να καιμε ΣΥΝΕΧΕΙΑ αμολυβδη απλη 95RON χωρις προβλημα στις εδρες βαλβιδας.
Οτι δλδ απο το 1981-4 και μετα, το 99% των αυτοκινητων καινε απροβληματιστα αμολυβδη.
Το μονο προβλημα ειναι οι καρκογενεις αρωματικοι υδρογονανθρακες που εξαπολυονται στον αερα απο τα αυτοκινητα χωρις καταλυτη, που καινε αμπλυβδη.

δεν χρειαζεται κατ'εμε να κανουμε το κολπο (ποντιακο) 1 ντεποζιτο σουπερ, 2 ντεποζιτα αμολυβδη.

Εξαλλου απο τοτε , κ ειναι σιγουρο, 1980 , στην ιαπωνια κυκλοφορουσαν καταλυτικα αυτοκινητα, 1ης μορφης καταλυτη, ενσωματωμενο σαν καρπουζι στην πολλαπλη εξαγωγης.
απο αυτο ξερουμε, οτι ηδη οι εδρες τους ηταν σκληρυμενες.

Και επισης, και τελειωνω, σε ολα τα αλουμινενια καπακια (κυλινδροκεφαλες) οι εδρες βαλβιδων ειναι πρεσσαριστες. Παντε σε οποιο ρεκτιφιε θελετε και προσπαθηστε να βρειτε ΜΗ ΣΚΛΥΡΗΜΕΝΕΣ ΕΔΡΕΣ ΒΑΛΒΙΔΩΝ.......δεν υπαρχει τετοιο πραμα.
Μονο αν ειχαμε καμια αγγλικη λαλακια, με χυτοσιδηρο καπακι, και γενικα κατι ιδιομορφα μοτερ.

Με τιμη
Βοσκος.
__________________
.....
Απάντηση με παράθεση