Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30
  #4  
Παλιά 14-11-06, 20:37
fanatikoske30 Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 07-03-2006
Μηνύματα: 124
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 248
fanatikoske30 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Re: Χρήση Αμόλυβδης Και Σωληνάκι Βενζίνης Κε30

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από nasos";p=&quot Εμφάνιση μηνυμάτων
καλοσ τον στα πατρια εδαφη!!!την ιδια γρια εχουμε ακριβωσ μονο που εσενα ειναι φρεσκοβαμμενη και γιαλισμενη!πολη ωραια!
εγω σουπερ βαζω αλλα θα ηθελα να μαθω αν μπορω να βαζω και αμολυβδη γιατι η σουπερ εχει κοντα στο ενα ευρο το λιτρο!τη ζημια μπορει να γινει?
Ο μόλυβδος της βενζίνης σούπερ έχει σαν σκοπό να λιπαίνει τα έδρανα των βαλβίδων. Τα μοτέρ παλαιάς τεχνολογίας έχουν μη σκληρυμένα έδρανα τα οποία θεωρητικά δεν αντέχουν στην παρατεταμένη χρήση αμόλυβδης. Οι λύσεις είναι δυο: να αλλάξει κανείς τα έδρανα με καινούρια τα οποία είναι συμβατά με την αμόλυβδη, ή η χρήση πρόσθετου στην βενζίνη. Το αβάνς ίσως να χρειαστεί να επανά-ρυθμιστεί αν η μηχανή κάνει πυράκια. Κατά την προσωπική μου άποψη, με την χρήση πρόσθετου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όταν είχα ρωτήσει το περιοδικό Practical Classics, μου είχαν πεί ότι σε αυτοκίνητο που κάνει λίγα χιλιόμετρα το χρόνο και με χρήση πρόσθετου δέν υπάρχει κανένας φόβος ζημιάς.
Τώρα, αν κανείς λάβει υπόψη οτι το 3Κ-Β θέλει βενζίνη με 98 οκτάνια, το οποίο είναι λίγο πολύ ίδιο με τα 3Κ-Η, βενζίνη η οποία απ΄όσο γνωρίζω βγαίνει μόνο σε αμόλυβδη, τότε ίσως να μην χρειάζεται καν το πρόσθετο. Σε αυτό όμως ίσως να μας διαφωτίσει ο Ξυνός.
Απάντηση με παράθεση