Απαντώντας λίγο καθυστερημένα στο αρχικό θέμα με ιντερκούλερ ή χωρίς εχω να καταθέσω την εμπειρία μου. Εχω μία 111 με το μοτέρ απο το στάρλετ τούρμο. Στην αρχή το δούλευα με αεραγωγό στο καπό και μετά εβαλα μεγαλύτερο ιντερκούλερ μπροστά-κάτω. Με το ιντερκούλερ πάνω που είχε πολύ μικρές σωληνώσεις ειχα πολύ καλή αποκριση όσο το αυτοκίνητο ηταν κρύο (το πρώτο 20λεπτο περίπου ή μέχρι το πρώτο σκισιματάκι) αλλα μετά και ειδικά αν επεφτα σε κίνηση η απόδοση επεφτε αισθητά. Βάζωντας το καινούργιο ιντερκούλερ μπροστά είχα λίγο lag στο ξεκίνημα κυρίως αλλα το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν πολύ καλύτερα στα σκισίματα και είχα καλύτερη απόδοση ειδικά το καλοκαίρι. Η άποψη μου είναι οτι αξιζε η μετάβαση και τα λεφτά αφού το καλοκαίρι είχα πραγματικά πρόβλημα αμα το έσπαγα και μετά επεφτα σε κίνηση αναβε το αμάξι και σκόρτσαρε μέχρι και ο δίσκος. Αν έβαζα το μαμά ιντερκούλερ μπροστά με μικρότερες σωληνώσεις δεν θα ειχε σχεδόν καμία διαφορά απο ότι μου είπαν αλλοι απλα εγω έβαλα μεγαλύτερα γιατί απο τότε ήξερα οτι θα βάλω μεγαλύτερη τουρμπίνα.
__________________
Corolla G6 4E-FTE
|